13 listopada 2020

Zatesknilam.

Zle mi sie pisze dluzsze przemyslenia na fejsuniu, nie mam mozliwosci pelnego podgladu, ramki sa za male. Postanowilam wiec zalozyc nowy blog, bedzie on roznil sie od tamtego, do ktorego juz nie chce wracac. Wstawie tam jedynie zaproszenie do nowego

W dalszym ciagu nie bardzo podoba mi sie ten nowy interfejs na bloggerze, pewnie minie sporo czasu i niejedna qrwa poleci w eter, zanim naumiem sie od nowa obslugiwac to cudo. Pewnie tez jeszcze popracuje nad wygladem bloga, na razie mi sie nie chce, wazne jest jego uruchomienie.

No to witajcie Towarzyszki i Towarzysze, rozgoscie sie i czujcie jak u siebie. Podac herbatke, kawke czy od razu plaszczyk? 

90 komentarzy:

  1. Brawo, bis. 😍
    Zrób w starym przenośnik do nowego. 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Cha cha cha
    Życie pozablogowe jednak nie istnieje;))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, jak sie sprawa rozwinie, w kazdym razie nie bedzie tak czesto jak na tamtym blogu.

      Usuń
  3. achacha mam tak samo, fejs owszem ale tylko do podgladu, udostepnienia i jakiegoś komentarza. Poza tym tam znajomi, ktorzy nie znają mojej blogowej twarzy ;-)
    witaj egen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jeszcze nie wiem, to byl taki impuls dzisiaj rano, bez zastanowienia, z niedorobkami, ktore bede starala sie poprawic. :) Zobaczymy, co z tego wyniknie.

      Usuń
  4. Poproszę kawę, czarna sypana, może być z wirtualnym kawałkiem tortu 🙂😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tortu nie posiadam na stanie, ale wczoraj upieklam ciastki z platkow owsianych, wiec sie Pani czestuje. Fajnie spotkac po takiej pauzie starych znajomych.

      Usuń
  5. Cześć Pantero, ja się rozsiądę. I herbatę poproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszszsz uprzejmnie, milo Cie znow widziec w moich nowych progach, mam nadzieje na dalsza mila wspolprace :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa w jakim tonie poprowadzisz ten nowy pojazd. :) Cieszę się, że jesteś w blogosferze, jest mi ona zdecydowanie bliższa. To taki egoistyczny zaciesz. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zupelnie nie zastanawialam sie nad tonem i formula, dzisiaj rano cos mnie uklulo i calkiem spontanicznie otworzylam nowy blog. Sie zobaczy, co z tego wyniknie, czas pokaze. Milo Cie znow widziec :)

      Usuń
    2. Na razie czuje sie tu jeszcze nie jak w domu.

      Usuń
  7. Nie jestem zdziwiona, że znowu zaczęłaś. Ale jestem zadowolona. Blogowe zoo bez Pantery nie jest kompletne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie jestes zdziwiona, skoro ja jestem? :)))

      Usuń
    2. No bo blogowanie jest uzależniające.:-)

      Usuń
    3. No wziela i odezwala sie maniaczka blogowania. Na kazdy nowy post trzeba czekac tygodniami :)))

      Usuń
  8. O!!! Jak dobrze, blog to blog, całkiem inaczej się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, ze jak sie dziala na pelnym spontanie, to sie nie ma pomyslu, co dalej. Mam tylko nadzieje, ze jakos samo pojdzie ;)

      Usuń
  9. Bardzo się cieszę - wolę slow jogging bloga niż sprint facebooka. Herbatę poproszę, czarną, bo kawę właśnie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale godzinę masz dziwną jakąś...

      Usuń
    2. Ninka, nic nie zdazylam, bo na pomysl wpadlam dzisiaj na godzine przed praca. Nie mam pojecia, gdzie sie te godzine reguluje, ale pogmeram i pewnie znajde.
      Earl Grey moze byc? :)))

      Usuń
    3. Znalazlam, ale nie ma tak, jakbym chciala, czyli data i godzina, ale w normalnej kolejnosci, a nie z rokiem na poczatku, bo to mnie denerwuje. Jedyny normalny uklad daty jest bez godziny. :(

      Usuń
  10. a myślałam, że mnie do jakiejś grupy duskusyjnej upolitycznionej zapraszasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wez! Ja i grupy dyskusyjne, choc oczywiscie mam nadzieje na burzliwe dyskusje pod moimi wpisami. :)

      Usuń
  11. No wreszcie!!!!!!!!! Ja się już do tego nowego "międzymordzia" przyzwyczaiłam. A że czasem rzuce brzydkim wyrazem- no to co, to samo życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, sama nie wiem, to byla taka spontaniczna decyzja. Nie mam na razie pomysla na ciag dalszy, niech sie samo dokona :)

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że znowu piszesz, Aniu! ja tez niedawno wróciłam z blogowego niebytu i powoli się rozkręcam. Niech sie nam kręci, niech to dobrze naszym sercom i umysłom robi. I w ogóle!
    Ściskam Cie gorąco na przywitanie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie wszystko dokonalo sie przypadkowo i spontanicznie, potem dopiero spojrzalam na date i stwierdzilam, ze powinna mi przyniesc szczescie, wbrew przesadom. Musze jeszcze poczynic badania nad tym nowym interfejsem, bo troche sie gubie. ;)

      Usuń
  13. No to się dokonało! I dobrze. Impuls był prawidłowy. Cieszę się. I pisz często! Nie ma to jak blogowe pogaduchy!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko mam jedno zastrzezenie - para takiego slepowrona jak mua te literki to mogila :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popracuje nad tym, zeby byly wieksze, moze mi sie uda, na razie jestem nieco zdezorientowana w tym nowym onym.

      Usuń
  15. Wiedział;am, że wrócisz. D
    wa dni temu byłam na starym blogu n-ty raz przeczytałam ostatni wpis i utwierdziłam się w przekonaniu, że ino patrzeć , a będzie nowy blog. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę cicho o wodę :) W gardle mi zaschło z ciekawości co tu się będzie działo :) Nowa jestem, ale nie ta tyle, by nie rozumieć, że tęsknota za blogowaniem może dopiec. Będę czekać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Jesli chcesz mnie lepiej poznac, zapraszam do poczytania starego bloga http://swiattodzungla.blogspot.com/

      Usuń
  17. Ostatnio mało bywam i tylko na niektórych blogach. Większość w ogóle wycięłam - nie zaglądam tam . Nie bardzo teraz wiem, co się w blogosferze dzieje. Odechciało mi się "bywania i komentowania", ale wchodzę dzisiaj do BBM i co widzę? Pantera wraca:) Świetnie, cieszę się:)
    Pogody ducha pantero:) I spokojnego, już bez napinki w temacie "nowy interfejs", blogowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie sie zastanawialam, jaka droga Cie powiadomic, ale juz sama sie powiadomilas, wiec ciesze sie, ze jestes.

      Usuń
  18. No i widzisz Ania jak się stęskniliśmy za tobą, fajnie że znowu jesteś! Blogowisko ma moc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie ciesze, jakbym dostala nowa zabawke, choc nie brak obaw.

      Usuń
  19. Anusia, obie my wróciły między ludzi 13-tego w piątek.
    Bardzo się cieszę, że znów się widzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bedziesz tak ladnie komentowac jak przedtem? ;)

      Usuń
    2. Starsza jestem, co mi stale wypominasz, wiec szacunek dla mojej siwej glowy prosze :)))

      Usuń
  20. Melduję się na wezwanie / wołanie / zaproszenie (do wyboru) i witam radośnie :) Niech Ci tu dobrze będzie i niech Cię wena nie opuszcza! A więc (nie zaczyna się zdania od więc!) witaj w domu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, jak sie to dalej potoczy, pomysla nie mam, choc wolalabym zmienic formule, ale nie wiem, na jaka. No i przez ten czas przyzwyczailam sie do bezblogowosci. :))

      Usuń
  21. To cieszę się i gratuluję:) Na facebooku wszystko zbyt szybko ucieka. Jak Cię denerwuje blogger, to może popatrz na darmowy Wordpress.com? Nie jest skomplikowany, a większa zabawa szablonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam na Wordpresie, ale tam zupelnie nie moglam sie odnalezc, wiec szybko stamtad ucieklam. Mimo tych niedogodnosci z nowym interfejsem, blogger jest mi bardziej oswojony. :)

      Usuń
  22. Świetnie, że wróciłaś. Bardzo się cieszę, to ja chwytam kawę i czekam na następne posty. 13 piątek, to dobry początek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie juz nie bede tak czesto pisala, jak dawniej, a juz z pewnoscia nie bedzie tylu zdjec, o ile w ogole. Na zdjecia jest przez naczona moja strona zdjeciowa i fejsunio.

      Usuń
  23. I to jest prawdziwe (pozytywne) uzależnienie od pisania :-)
    Z chęcią napiję się z Tobą kawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Graszka, jakos zle mi bylo bez tej atmosfery, co tu duzo mowic. To i wrocilam :)

      Usuń
  24. No dooobra,też jestem.Żadna kawka,hierbatka czy insze wody.Proszę setę ewentualnie dwie.Niech Ci się dobrze pisze a mi dobrze czyta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Pantero!

    Widzę, że pisanie jest istotne dla Ciebie i dlatego wracasz w nowej odsłonie. Podoba mi się kolorystyka bloga. 😊

    Nazwa bloga coś mi mówi, że sporo może być politycznych i społecznych tematów, w tym obalanie mitów wszelakich.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Piotrus, witam w moich nowych progach. Jeszcze nie mam pomyslu na bloga, pewnie niewiele sie zmieni w tresciach, ale szata bedzie inna, moze mniej zdjec.

      Usuń
    2. 😁

      Czyli trochę Nowe rozdanie przy zachowaniu pewnych, znanych rzeczy. No to słusznie moim zdaniem.

      Usuń
    3. Zobaczymy, jak sie samo rozwinie, puszczam na zywiol.

      Usuń
    4. Jak to się mówi w niektórych kręgach, gitara gra.

      Usuń
  26. A ja nie potrafię wstawić Twojego bloga na pasku mojego, wiec wstawiłam na pasku ulubionych i ZONG- nie wiem, kiedy pojawi się nowy post, a u Ciebie też nie ma takiej informacji. Buuuuuuuuu!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze cos jest na rzeczy. Woland utworzyl nowy blog i ja tez nie moglam go umiescic w mojej czytelni, nie wiem na czym polega ten myk. Moze ten nowy interfejs ponosi za to wine? Nie mam bladego pojecia. Stare blogi grzecznie sie pokazuja.

      Usuń
    2. Juz wiem! Polub moja stronke na fb, tam beda sie nowe wpisy regularnie ukazywac
      https://www.facebook.com/AniaManiaIgnorantka/

      Usuń
  27. Super, że wróciłaś, Pantero ☺️ pisze to ta, której blog odłogiem od kilku miesięcy leży i nie odwiedza żadnych innych. Czemu? A bo ja wiem?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, czy bede tak regularnie pisac jak w poprzednim, odzwyczailam sie przez ten czas od pisania.

      Usuń
  28. Witaj Pantero. Przywiało mnie do Ciebie wprost z komentarzy u BBM. Wybacz, ale nie pamiętam Twojego poprzedniego bloga, bo lekko sklerotyczna ze mnie kobita. Tytuł nowego jest intrygujący. Tematów Ci nie zabraknie, bo dezinformacji i konfabulacji mamy pod dostatkiem, szczególnie w ustach polityków i naszego niespecjalnie umiłowanego rządu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, rozgosc sie zatem i czuj jak u siebie. Poprzednio pisalam przez 10 lat blog o tytule "Swiat to dzungla", potem sie obrazilam na blogera, ale dlugo nie wytrzymalam ;)

      Usuń
  29. Po prostu kochasz to robić, więc się nie ograniczaj:) Ja piję kawę, dużo kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze kawa wcale nie jest taka zdrowa? :))) Czarna herbata zreszta tez, dlatego pije zielona. :)

      Usuń
  30. Halo halo - poprosze herbate, ale parzona, nie torebkowa. Do tego moze byc kawalek ciacha dobrego. nie za duzy kawalek, maly wystarczy. i wygodny fotel poprosze.

    Znaczy pewna ciaglosc blogowa jest juz zapewniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastki upieklam, moze byc? No i herzlich willkommen, Opakowano. Ciesze sie, ze trafilas. :)

      Usuń
  31. A dzie moj komentarz? wstawilam gdzie indziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby nie stracic kontroli nad komentarzami starszymi niz 3 dni, zrobilam je moderowane, dlatego nie znalazlas, bo jeszcze wtedy nie zatwierdzilam. Przepraszam.

      Usuń
  32. A nie mówiłam!? Na fejsuniu to se można...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...