28 października 2021

Równanie w dól

 Jaki kun jest - kazden widzi! Jakimi kobietami sa przedstawicielki pewnej wiodacej partii, trudno nie zauwazyc. Ja wiem, ze nie powinno sie oceniac ludzi po wygladzie, bo matka natura niesprawiedliwie rozdawala urode, ktora zreszta jest zjawiskiem przemijajacym. Ale... wystarczylby pogodny wyraz twarzy i regularne podstawowe czynnosci higieniczne. Tymczasem niektore nosza kudly jak wysmarowane smalcem, a obrazaja sie i histeryzuja, kiedy im ktos te prawde w slepia pusci. No czy one nie maja w domach luster? Inne znow goraco namawiaja do zaprzestania higieny intymnej, bo ma ona prowadzic do zboczenstw i porubstwa. Moge sobie wyobrazic, jak od tej niewiasty cuchnie, no chyba, ze jej te ograniczenia nie dotycza. Jeszcze inna wydaje z budzetu wielocyfrowe sumy na poprawe wizerunku, ale chyba zle te Wasze podatki zainwestowala, bo na jej pietach mozna z powodzeniem sadzic rzepe. To takie wiochowe przyzwyczajenia, dosc trudne do wytepienia, tam bowiem lustro i wzrok nie siegaja. Albo jeszcze inne, lubiace zajrzec do szklanki, ktore zalapaly sie na cieple posadki tylko dlatego, ze byly wdowami po takim jednym z za krotkimi lapkami, a nie z racji kompetencji. Nie wspomne juz, ze cale to towarzystwo tryska wrecz chamstwem, jadem, bezczelnoscia i skrajna niekompetencja, ale nie o tym pisze, a jedynie o ich wygladzie, na ktory, jak mniemam, wplyw ma ich wiara. Tak, tak, na tyle przejely sie zakazem kuszenia plci przeciwnej, ze poza pojedynczymi wyjatkami, wszystkie odstraszaja.
No coz, kazdy ma prawo wygladac i zachowywac sie jak chce, tyle tylko, ze te lampucery razem z ich partyjnymi kolesiami chca, zeby w Polsce wszystkie kobiety tak wygladaly, bo jesli chodza zadbane i usmiechniete i niedajbuk "odkryte", mam tu na mysli ramie i kolanko, a nie gola dupe, ktora tak chetnie epatuje jedna z narowistych malzonek bogobojnego posla z wiadomej partii, to tak kusza chlopcow/mezczyzn, w tym tych, ktorzy erekcje ukrywaja pod sutanna, ze po szkolach, przedszkolach i zlobkach rozprzestrzenia sie sodomia z gomoria. Ja nie wiem, przeciez od razu powinni zaordynowac burki, po co sie rozdrabniac. Z muzeow powinni powyciagac pregierze, a w wytrzebionych lasach pozostalo mnostwo chrustu, nada sie w sam raz na stosy. Pisowcy posuwaja sie dalej od talibow, bo ci przynajmniej malym dziewczynkom przed pierwsza miesiaczka nie narzucaja chodzenia w przescieradlach czy nawet chustkach na glowie. 
Wszystkie prawa sa powoli odbierane obywatelom, nawet prawo do czucia sie atrakcyjnym, do dbania o siebie, edukacji, wolnosci, a niedlugo odbierze sie obywatelom prawo do ateizmu.
 


26 komentarzy:

  1. Ale dlaczego nie dalas mi zdjecia tych pan, przedstawicielek wiodacej partii, bo przeciez te wygimnastykowane to chyba nie one ? A tu moge oceanic tylko wyglad panow, niby jest kilka kobiecych glow, ale to chyba nie o nich piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, po co? Zebys dozywotnio apetyt stracila? Sa okropne, ale nie tylko z wygladu, glownie w zachowaniu, aroganckie i butne i naprawde brzydkie. Zobacz sobie w guglach Kempe, Pawlowicz, Dudziak (ale nie te piosenkarke), Wrobel, Sobecka, Zalewska - to ich kwiat, reszta niewarta wzmianki.

      Usuń
    2. Ostrzegam, ze moze to poskutkowac niemoznoscia przelkniecia kesa jedzenia przez nastepne lata.

      Usuń
    3. Sprawdzilam wszystkie, ogolnie jakby podobne, zdecydowanie boje sie Pawlowicz i Kempy, Urszula Dudziak mnie rozsmieszyla, ale moze jak bym znala ja w dzialaniu tez bym sie bala. Kobiety wygladaja na zdecydowane, musialabym je widziec w dzialaniu, w tym co mowia, ale nie bede sie wzbogacac w tym temacie, wierze w Twoja ocene. Podobno prawda tez jest ze kobiety nie grzeszace uroda potrafia byc niedobre, msciwe jak dorwa sie do stanowiska ze maja cos do powiedzenia.

      Usuń
    4. One wszystkie maja jeszcze jedna wspolna ceche, kiedy zaczna mowic, tak sie nakrecaja, ze nie ma szansy im przerwac, co jest zwlaszcza wyjatkowo wqrwiajace podczas politycznych dyskusji w telewizji, nikogo innego nie dopuszczaja do glosu, a na proby przerwania ich tyrady nie reaguja w ogole.
      Kobiety nie grzeszace uroda, a bedace jednoczesnie fanatycznymi katoliczkami, sa na ogol niedoje***ne, stad wieczne plucie jadem i frustracje.

      Usuń
  2. No poszukalam, najpierw dali mi Krystyne Pawlowicz bez glowy (zdjecie) ale tytul artykulu ciekawy “wyrasta nowa lwica Pisu “ wiec poszukalam zdjec, no wyglada dosc groznie. No i znalazlam piekna niespodzianke, Sylwia Lugowska okrzyknieta polska Angelina Jolie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawlowicz to trzeba przede wszystkim posluchac, jest tak glupia, a przy tym ordynarna, ze w glowie sie nie miesci.

      Usuń
  3. jprd to zdjęcie jest okropne, obrzydliwe wręcz. no i oczywiście pasuje jak ulał. klempa, to coś co pierdoli o niemyciu, pawlowicz i cała reszta, to jest obraza polskich kobiet. w ogóle co to jest??? ja wiem, że w pewnym wieku kobiety i mężczyźni się zlewają ale u pisdzielców, to jakby od kołyski. tfu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tej zawisci do swiata chca juz dziewczynki w szkolach ulepic na wlasny obraz i podobienstwo, poubierac w burki, zeby nie kusily. A moze tak wyedukowac chlopcow, zeby szanowali bez wzgledu na ubior?

      Usuń
  4. To jest taki typ wychowania i zachowania jak u tych pań. Kiedyś czytając w jakimś piśmie rozmowy z lekarzami ginekologami i położnymi, o kobietach, które zgłaszały sie do porodu i nie myły czterech liter po tygodniu, a o kąpieli, to można było zapomnieć. Najpierw się śmiałam, a później zastanowiłam, że zabobony i kołtunerstwo ma się dobrze.
    Ostatnio do fryzjera przyszła, niby elegancka, niby czysta pani, ale niosła ze sobą lekki zapaszek brudu. Okazało się, że pani - nie poprawiać - emerytowana pielęgniarka, przychodzi do fryzjera, co dwa tygodnie na mycie głowy i układanie włosów. Czasami przedłuża to do trzech tygodni i jak tu mówić o czystości, gdy nawet zawody medyczne tak dziwnie się zachowują, czytaj trzymanie pacjenta w szpitalu na łóżku bez porządnego umycia przez 11 dnia - tak mnie trzymano, dając do przemycia się, zajzajer w małej nerce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas lezacych i niesamodzielnych pacjentow myja w szpitalach pielegniarki, co prawda tez w lozku na lezaco, ale za to bardzo dokladnie, cale cialo, ze szczegolnym uwzglednieniem miejsc szczegolnych ;) Codziennie!
      Nie wyobrazam sobie nie myc wlosow przez dwa tygodnie, ale jak pokazuje przyklad jednej z polskich polityczek, takie rzeczy sie zdarzaja. Podobnie jak codzienny prysznic, ktory dla niektorych nie jest zrozumialy sam przez sie. Teraz pewnie jeszcze dojdzie wymowka, ze woda droga.

      Usuń
    2. Niesamowite ze w szpitalu nie myja pacjenta codziennie. Spedzilam wiele dni w szpitalu, na szczescie jakos mialam sile myc sie sama, pod prysznicem z krzeslem, wszystko przygotowane przez pielegniarke i zawsze pytano mnie czy nie potrzebuje pomocy. Rytual powtarzany codziennie rano, ja pod prysznic a pielegniarka zmienia moja posciel, korzystalam tez z pizamy szpitalnej codziennie swiezej, reczniki oczywiscie tez codziennie swieze biale. Szpital panstwowy.

      Usuń
    3. No wlasnie, niesamowite. Przeciez tak wiele zalezy od higieny, ktora w szpitalach powinna byc jeszcze wzmozona, bo od niej bardzo zaleza procesy zdrowienia i rekonwalescencji. No ale to wszystko ma swoja wymierna cene w pieniadzach, a polska sluzba zdrowia jest niedofinansowana, wiec robi sie niezbedne minimum.

      Usuń
    4. Ja dopiero 10 dnia dowiedziałam się, że mam toaletę i prysznic przy pokoju i tylko dlatego, że zarządałam uwolnienia od cewnika i wymusiłam na lekarzu zgody na podnoszenie się z łóżka po odmie. Szpital zakaźny, a szczególnie covidowy, rządzi się swoimi prawami. Pacjent dla nich, to tylko marionetka, którą się ogląda na monitorze...

      Usuń
    5. Ja rozumiem, kiedy pacjent musi lezec, to nie moze sie kapac, ale powinien byc myty przez pielegniarki, przeciez to choroba "potliwa", a przede wszystkim wielce zakazna, wiec utrzymywanie higieny winno byc priorytetem.

      Usuń
  5. Ja bym darowała wygląd, gdyby były mądre...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie! Jak napisalam, wystarczylby usmiech na twarzy, serdecznosc i wypowiedzi pozbawione podlosci, wtedy czlowiek staje sie piekniejszy.

      Usuń
  6. No, cóż, zamieszam trochę. Jak pokazały prowadzone od niedawna badania naukowe, codzienny prysznic wcale nie jest bezwzględnie konieczny. Podczas upałów tak, po ciężkiej czy brudnej pracy również. Po wysiłku fizycznym, przy wzmożonej potliwości, podczas choroby, szczególnie z gorączką i pewnie jeszcze coś bym znalazła. Ale normalnie, jeśli myjesz miejsca, powiedziałabym, strategiczne, no i twarz, ręce oczywiście, możesz go sobie darować, bo może nawet szkodzić. Nie sama woda, naturalnie, ale raczej detergenty, których się używa, a które wyjaławiają skórę z dobroczynnych bakterii i naturalnej warstwy lipidowej. Zaleca się nawet, żeby na co dzień tylko spłukiwać ciało nie używając mydeł czy płynów. A pełne mycie raz na jakiś czas, w zależności od potrzeb.
    Co do wyżej wymienionych pań, to ich wygląd niewiele mnie obchodzi, bo bardziej mnie wkurza to, co sobą reprezentują, że tak powiem, umysłowo. Chociaż to się łączy, więc tego. Jednak obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wszystko teoretycznie wiem, ale Ty chyba nigdy nie miewalas po 100 uderzen goraca w dzien i z 500 w nocy, wiec nie zdajesz sobie sprawy z koniecznosci nie tylko codziennych, ale wielokrotnych w czasie dnia natryskow. Z dwojga zlego wole przesuszona skore niz te permanentna mokrosc.
      No a w szpitalu nie ma nawet mowy o nadmiernej higienie, tam tez trzeba kapac sie czesciej niz w zyciu pozaszpitalnym.

      Usuń
    2. No toż napisałam, że przy wzmożonej potliwości trzeba.
      Ale takich uderzeń gorąca rzeczywiście nie miałam. W ogóle niewielkie miałam i rzadko.

      Usuń
    3. Szczesciara! Mnie to przesladuje juz od kilku lat i pewnie taka spocona umre.

      Usuń
  7. Częste mycie skraca życie- to stara prawda. Skóra potrzebuje swojego lipidowego płaszcza ochronnego.Co do urody pań i panów z wiadomej formacji -no cóż, stali w złej kolejce gdy Bozia rozdawał urodę i rozum.To że oni są tacy a nie inni to nic na to nie można poradzić - jedyna rada- nie wybierać ich na nastepną kadencję i wreszcie w 100% ruszyć do wyborów a nie zasłaniać się powiedzeniem "ja nie mam na kogo głosować". Bo właśnie dzięki takim, co to nie mieli na kogo głosować ma Polska to co ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell, patrz w komentarz pietro wyzej. Mnie predzej zycie skrocilyby te uderzenia niz czeste kapiele. :(((
      A tak prawde powiedziawszy rzeczywiscie nie ma na kogo glosowac, tyle tylko, ze w takim przypadku trzeba wybrac mniejsze zlo i glosowac przeciw pisowi, wszystko jedno na kogo. Gdyby nie ten pajac-ministrant z Bialegostoku, ktory nie chcial glosowac na Trzaskowskiego, bo myslal, ze sam wygra, juz kto inny bylby prezydentem. A tak, roznica byla tak minimalna, ze latwiej bylo sfalszowac wybory.

      Usuń
  8. No przestańmy, jak ktoś się mocno poci to powinien myć się często i to myć, a nie tylko spłukiwać.
    Mam zły dzień. Właśnie wywaliłam kuzynkę na Fejsie, bo mnie dewota wku...a na maksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz nie zlicze osob, ktore wyrzucilam ze znajomych na fb, glownie z racji antyszczepionkostwa i plandemizmu, ale nie tylko. Dosc mam zmartwien w realu, zeby jeszcze na fb sie wqrwiac.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

O szacunku

  Prawdziwą wartość ma jedynie szacunek wroga. Antoine de Saint-Exupery   Czym jest szacunek? To stosunek do kogos nacechowany powazaniem or...