27 kwietnia 2023

Z mediow swiatowych i lokalnych

 Pamietacie, jak za czasow glebokiej komuny wszystko bylo tajne-lamane-przez-poufne i np. na dworcach kolejowych, ze nie wspomne o pozadworcowych terenach oraz samych pociagach, porozwieszane byly szyldy zakazujace fotografowania pod grozba kar takich i siakich, administracyjnych i pociageniem za konsekwencje. Teraz niby panuje zasada, ze tam, gdzie sa miejsca publicznie dostapne, fotografowac mozna. Ale tylko teoretycznie i pozornie, bo nie brakuje pracownikow SOK mentalnie pozostalych w owej glebokiej komunie, ktorzy wlepiaja mandaty przeroznej masci pasjonatom kolei fotografujacym lub nagrywajacym albo wlasne nimi podroze, albo obiekty zwiazane z kolejnictwem, szyny, dworce czy pociagi. Malo tego, robia z tych ludzi terrorystow, wyslannikow Putina szpiegujacych na rzecz Rosji, rozpetuja afery, wzywaja policje, uniemozliwiaja normalna prace innym, a wszystko po to tylko, zeby w efekcie wypuscic wszystkich do domow i kazac sie rozejsc. Nie wspomne juz o kosztach takich akcji, bo nie takie sumy ten rzad przewala. Poczytajcie.

 Nareszcie wzieli sie za tych eko terrorystow z Letzte Generation (Ostatnie Pokolenie) od przyklejania sie do asfaltu, zarty sie skonczyly, zanim ktorys z wqrwionych do czerwonosci zablokowanych na kilka godzin kierowcow w desperacji zatlucze zielonego idiote. Co zreszta moim zdaniem slusznie im sie nalezy, bo sa strasznymi szkodnikami, po pierwsze bowiem wstrzymuja ruch w duzych miastach, uniemozliwiaja ludziom prace lub dostanie sie do niej, a pracodawcow niewiele interesuja przyczyny spoznien czy zawalenia terminow. Po drugie w takich gigantycznych korkach emisja spalin jest gigantyczna, co oczywiscie z ich ekologicznymi oczekiwaniami ma niewiele wspolnego. Po trzecie niszcza mienie panstwowe czyli nawierzchnie, ktora wprawdzie zostanie zreperowana, ale wiadomo, w zimie dostaje sie w szczeliny woda, zamarza, a lod rozsadza asfalt. Nie odstraszyly ich koszty naprawy ulic, jakimi zostali obciazeni, szczegolnie ze nie maja z czego placic, wiec wyszli z zalozenia, ze sa bezkarni. Nie sa. Jeden juz dostal wyrok kilku miesiecy do bezwzglednej odsiadki, nie w zawiasach, musi odkiwac. Plakal na sali sadowej, boi sie wiezienia. Trzeba bylo myslec zawczasu. Do poczytania.

Pewnie juz wiecie, ale napisze jeszcze raz, zeby pamietac, zeby sie nie zawieruszylo. Pajac-dlugopis podpisal wejscie w zycie podatku od zbiorek na leczenie dzieci (czy jedynie dzieci? co z doroslymi?).  Nie tylko wiec panstwo wypielo sie na tych malych bardzo chorych pacjentow, nierzadko "uratowanych" przed aborcja, widac ochrona panstwa dotyczy jedynie zarodkow i plodow, podczas gdy chore urodzone juz dzieci zostawia sie samym sobie. Ich rodzice nie wystrajkowali sobie ani podwyzek zasilkow, ani mozliwosci podreperowania budzetu praca w domu, dotychczas desperacko zebrali w internetach, blagali i prosili o litosc ludzi dobrej woli, zeby wplacali na ratowanie ich dzieci. Niektorym sie udawalo, inni nie zdazyli nazbierac calej sumy i dziecko zmarlo. Biorac pod uwage rozrzutnosc panstwa, szczegolnie wobec kosciola, bo nie wiem, czy wiecie, ze kler nie placi skladek zdrowotnych, jest leczony na Wasz koszt i ma zapewniona najlepsza opieke medyczna, to odmowa leczenia dzieci, argumentowana brakiem srodkow juz jest sama w sobie niemalym sqrwysynstwem systemu. Dodawszy jednak do tego koniecznosc zaplacenia ogromnego haraczu w wysokosci 20% panstwu, ktore powinno finansowac leczenie, jest... ja nie umiem juz nawet tego nazwac. Ciekawi mnie tylko jedno, czy ten podatek dotknie tez zbiorki WOSP? No bo teoretycznie oni tez zbieraja na leczenie. Jesli tak, nie wplace juz ani grosza, bo nawet posrednio nie chce finansowac fanaberii pisu i leczenia pedofili. Zródlo.


32 komentarze:

  1. Klimatyczni aktywisci sa bardzo denerwujacy jak blokuja drogi. Tutaj jest zawsze wielkie zatloczenie na drogach a jak jeszcze oni pojawiaja sie to jest koniec swiata. Mnie to niepokoi, bo mysle ze pogotowie nie zdazy ze mna do szpitala, no taki przyklad moj osobisty, to ze rodzaca kobieta urodzi w samochodzie albo w karetce mniej mnie niepokoi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odstraszyly ich kary i dwa dni temu zrobili wielka akcje w Berlinie. I nie zgadniesz! Zablokowali karetke pogotowia, nawet dla niej nie zrobili wyjatku i nie ruszyli dupy z asfaltu, zreszta byli do niego przyklejeni. Ludzie maja ich tak dosc, ze w koncu dojdzie do nieszczescia i ktos po nich przejedzie.

      Usuń
  2. Tak sobie mysle, jest wolnosc, klimatyczni moga protestowac ile wlezie, codziennie, w dzien i w nocy, w deszczu, i jak jest 45 stopni ciepla (tak byloby najlepiej) ale utrudniac zycia innym nie moga, tak jak nie moga byc agresywni, wtedy zachowuja sie jak przestepcy, wiec nie ma co sie dziwic ze i do wiezienia trafiaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie klimatyczni wariaci maja poparcie wsrod ludzi, nawet kiedy protestuja, ale ich ostatnie akcje przerosly wszystkich, ludzie maja ich dosc, zwlaszcza, ze te protesty godza bezposrednio w ludzi niewinnych zmianom klimatycznym, to zwykli ludzie pracy, ktorzy maja klopoty poprzez spoznienia i zawalenie terminow. Do politykow to wprawdzie dociera, ale im nie przeszkadza, wiec tez nie podejmuja zadnych krokow. Zreszta sama powiedz, co wiecej moze przecietny Niemiec zrobic? Sortuje smieci, jezdzi elektrykiem, nie kosi trawy, zbiera deszczowke itp. Taki Hindus czy inny Murzyn, za wyjatkiem parzenia sie z zona, nie robi NIC, ma w dupie srodowisko, bo nie stac go na fanaberie.

      Usuń
    2. A jak jak taki bialy Murzyn tez mam w dupie to co wymyslaja klimatyczni. Ale po mojemu jestem na czele dbajacych o srodowisko, naprawde a nie na pokaz.

      Usuń
    3. Mialo byc ‘a ja jak taki …’

      Usuń
    4. Ja robie co moge i zdaje sobie sprawe, ze moge niewiele, a mimo to staram sie. Ale nie zycze sobie, zeby jakies oszolomy szukaly poklasku moim kosztem i probowaly na moich plecach "ratowac swiat". Ich dzialania nie przyniosa zadnych skutkow, nie dotra po prostu do politykow, bo to nie im uniemozliwia sie dojazd do pracy, nie oni poniosa konsekwencje. Abstrahujac, ze nie ma zadnego kryzysu klimatycznego w Europie, niech wiec zieloni zajma sie Afryka i Azja, moze tam ewentualnie mniej dzieciorobstwa, a wiecej dbalosci o planete.

      Usuń
  3. Jak to podatek od zbiorki na leczenie dzieci? I jeszcze zastanawiasz sie co bedzie ze zbiorka organizowana przez WOSP, wyglada ze to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ze normalnemu czlowiekowi nie miesci sie w glowie, ze mozna odmowic jakiejkolwiek chorej osobie, a szczegolnie dzieciom, leczenia, bo budzet tego nie ogarnia, a kiedy juz bliscy zorganizuja srodki na to leczenie, to odbiera im sie z tego 20%.
      Koszt leku o nazwie Zolgensma to ponad 9 mln zł. Polega na jednorazowym, dożylnym podaniu leku, który dostarcza prawidłową kopię genu SMN1, a organizm sam produkuje białko niezbędne do pracy mięśni. Zebrac taka sume to naprawde wyczyn, teraz trzeba bedzie zebrac jeszcze wiecej, zeby moc oddac haracz zlodziejom.

      Usuń
  4. Tak, ten podatek od zbiórek to czyste złodziejstwo.Widać, że kończy im się kasa na pińcetplusy, więc szukają innych źródeł dojścia do pieniędzy. Mnie (odpukać), ominęła w życiu taka konieczność zbierania datków na jakiekolwiek cele. Ale to zwykłe skurwysyństwo upokarzanie ludzi pokrzywdzonych przez los. I tak, też nie wpłacę na WOŚP, jak ją opodatkują. Kurwa. Co do Zielonych - dlaczego tylko mała cząstka świata, taka jak Europa ma zbawiać całą Ziemię? To tu mówi się o ograniczaniu nawożenia, emisji CO2, innych cudach wiankach. Sama jestem z ekologicznego pokolenia, którego nikt ekologicznym nie nazywał, używającego tetrowych pieluch i szklanych butelek, na dokładkę niewyrzucającego tych butelek, bo były kaucjonowane, poza tym mieliśmy wdrukowane, że butelka w lesie to pożar. Niby te elektryczne samochody są takie ekologiczne, ale jak się głębiej podrąży temat, to okazuje się, że wcale nie. Temat rzeka. Akurat moi redaktorzy na seminariach mądrze prawią, że nawet całkowity wegetarianizm nie uratuje Ziemi, bo trawy jeść nie będziemy, to właśnie zwierzęta, zagospodarowujące zielsko i odpady przemysłu spożywczego (tak, tak), produkują żywność efektywniej, niż pola i łąki, tym samym zapewniając wyżywienie ludzkości. No ale prawda jest jak dupa, każdy ma swoją i każdy w swoje wierzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Histeria ekologiczna jest specjalnie nakrecana, zeby zieloni mogli dostac sie do zloba, a nie zeby ratowac swiat, oni tez maja w dupie ekologie, liczy sie tylko kasa. Ekologia ma byc dla Ciebie i dla mnie, ich to nie dotyczy, czego pieknym przykladem byla przesiadka z wypasionego suva do malego elektroautka pewnej zielonej gnidy, trzy ulice przed miejscem spotkania. Ktos to nakrecil.
      Podobnie z Greta i jej podroza zaglowka do USA, podczas gdy cala jej ekipa latala jetami. Moglabym mnozyc przyklady ich hipokryzji i ekologii na pokaz, calkiem jak katolicy sa nimi na pokaz, w gruncie rzeczy to zli ludzie z klechami na czele.
      Ja jestem z tego samego pokolenia co Ty i do szalu doprowadzaja mnie wlasne dzieci, ktore swoim kupuja pampersy, w glowie sie nie miesci, ile tego schodzi i jak bardzo nie jest recyklingowalne.

      Usuń
    2. No moje wnuki zdrowo w ten sposób zasrały planetę. Synowe tłumaczyły mi, że nie dadzą rady z praniem pieluch, bo nie ma gdzie suszyć i inne chuje muje. W dobie pralek automatycznych i suszarek, pierdolenie o Szopenie. Tak samo jak te wszystkie chusteczki, patyczki i tony plastikowych zabawek w domu. Z zabawek, które mają moje wnuki można by sklep z zabawkami otworzyć, a nie będę się nakręcała. Podśmiechują się ze mnie, że mam stare rzeczy, że je lubię i nie wymieniam na nowe. Pytanie - po jakiego chuja mam to robić? Telefon zmieniłam po ośmiu latach,a i to tylko dlatego, że nie ma już wsparcia w oprogramowaniu. I nie, że nie korzystam ze wszystkich cudów, bo faktycznie nie korzystam ze wszystkich jego możliwości, bo nie są mi do szczęścia potrzebne. Ale raz na 8 lat, a nie co roku, bo operator w abonamencie daje nowy. Mam obrusy i ręczniki do naczyń pamiętające II wojnę światową, są może trochę wiekowe, ale spełniają swoje zadanie, więc dlaczego mam kupować nowe? Bo kolorowe? O, można tak cały dzień się powkurzać :) Jedno mi się udało - wnuczka, która puszcza wodę bez opamiętania, bo lubi jak woda się leje, u mnie karnie włącza mały strumyczek i szybko się myje, bo "babcia nie lubi, jak się woda leje, bo woda jest droga" :) Mała rzecz, a cieszy :)

      Usuń
    3. Podpisuje sie pod tym oburacz, a ze mam tak jak Ty czworke wnuczectwa, moglabym dwa sklepy z zabawkami otworzyc, za to ich tony pieluch beda sie rozkladac tysiace lat.
      Ja telefon zmienilam po 6 latach, bo bateria za szybko sie wyladowywala, ale mam go na wszelki wypadek, bo dziala bez zarzutu. Nowy kupilam sobie za wlasne pieniadze, nie bralam w pacht na raty najnowszego modelu za tysiace. Posciel, reczniki i inne gadzety mam jeszcze z Polski, a zyje tu juz 34 lata, wiec pewnie wystarczy mi tego do konca zycia, bo jakosc jest niedzisiejsza.
      Dostalismy wlasnie rozliczenie ze spoldzielni, mamy 350 euro nadwyzki za wode i ogrzewanie i to mimo, ze jest nas troje, a ceny wzrosly. Tak oszczedzamy. Jeszcze nie dostalam rozliczenia za prad, ciekawa jestem, ile przyjdzie doplacac.
      Tak wiec sama widzisz, ze musimy byc jakimis krypto-blizniaczkami o jednakowej mentalnosci :)))

      Usuń
    4. Super, że masz nadpłatę, to zawsze coś na zapas jest, a dziś to rzecz niebagatelna. Ja na rozliczenie wciąż czekam, ale jakby co (bo moja spółdzielnia na rozliczeniach kantuje aż miło od lat) mam kilkaset złotych nadpłaty, bo zakładając, że są ciągle podwyżki, których od razu nie uwzględniają w wysokości czynszu, płacę z górką.
      Stary telefon też mam, służy jako ekran do wideowizjera, żebym nie musiała za każdym razem lecieć do drzwi.
      Tak, bezapelacyjnie jesteś moją siostrą bliźniaczką. Ciekawe tylko, którą z nas rodzice sprzedali, a którą zatrzymali? :)

      Usuń
    5. Nie no, nasze blizniactwo jest kosmiczne, przy czym kazda ma wlasnych rodzicow. To lepsze i wazniejsze od prawdziwego blizniactwa, sama wiesz, jak bywa na przykladzie Kaina z Nowogrodzkiej. ;)
      Qrde, to Ty masz jak w twierdzy czy innym Bialym Domu, kamery-bajery i inne takie. Ja tam musze podniesc tylek, popatrzec przez wizjer i dopiero wiem, kto sie tam czai za drzwiami.

      Usuń
    6. Ja zepsulam dzwonek u drzwi, nawet przez wizjer nie patrze. Korzystam z intuicji.

      Usuń
    7. Czyli jesli ktos stoi za drzwiami, Tobie sie odbija nomen omen echem? Czy czkawka? :)))

      Usuń
  5. Ten podatek to jest s...syństwo. Chciałam napisać zwykłe, ale nie, jednak niezwykłe. Nawet jak na ten rząd. Mają wprowadzić ponoć nową ustawę, która wyłączy opodatkowanie tych zbiórek, ale to jakaś paranoja; kolejne posiedzenia sejmu i sejmowych komisji, senatu, kolejne diety, kolejne tony papieru, a za wszystko płacimy my. Na darmową opiekę zdrowotną i emerytury dla kleru od dawna się wkurzam. Na dodatek ostatnio moja siostra wsiadła na swojego ulubionego konika pod tytułem: nie ma różnicy, kto rządzi i tak wszyscy kradną. A że to było dokładnie w dniu jej urodzin, to stwierdziłam, że lepiej nie dyskutujmy o polityce. Ale miałam ochotę ją udusić.
    Przyklejanie się do asfaltu to kompletny idiotyzm, ale na przykład przywiązanie się do drzewa - pomnika przyrody, żeby go nie wycięli, uważam za działanie pożyteczne. Tym bardziej, że pomnik przyrody raczej nie rośnie na środku ruchliwej jezdni.
    Tabliczki z zakazami fotografowania rdzą się pokryły i prawie nigdzie ich już nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sqrwysyny doprowadza do tego, ze ludzie przestana wplacac na te zbiorki, przede wszystkim na WOSP, bo nikt porzadny nie bedzie chcial dokladac tym zlodziejom do kieszeni. Im zreszta chyba o to chodzi, Owsiak byl zawsze sola w oku klechow, a co za tym idzie pisu. I zastanawia mnie, po co wprowadzili ten podatek, skoro teraz maja zbiorki wylaczyc z opodatkowania?
      Siostra ma troche racji, wszyscy maja lapy do siebie, ale dotychczas nigdy na taka skale jak kler z pisem, takiego zlodziejstwa historia nigdy nie notowala, a do tego oni juz przestali sie z tym kryc, "ukradlismy panu plaszcz i co pan nam zrobi?"
      Nie da sie porownac desperackiej obrony drzew z nekaniem niczemu niewinnych ludzi.

      Usuń
    2. No ma, ma trochę tej racji, ale mnie wkurza to, że nie widzi różnicy między innymi rządzącymi, a tą bandą bezczelnych matołów, którzy niszczą państwo.

      Usuń
    3. Jesli dotad jeszcze nie zdazyla zauwazyc, to nie zauwazy. Szkoda tylko, ze jest ktos taki w rodzinie, u obcego jakos latwiej zaakceptowac propisowskie sklonnosci.

      Usuń
  6. A Gretka otrzymala u nas tytul "doctor honoris causa". :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coz, Finowie wydaja mi sie coraz bardziej dziwni. Niedawno czytalam, ze u Was zostaly zakazane komiksy z kaczorem Donaldem, bo (cytuje) "nie nosil spodni". A teraz honoris causa dla tej wariatki...

      Usuń
  7. Mam cos na czasie akurat, na temat. Dzisiaj w Melbourne klimatyczny aktywista widowiskowo protestowac. Wdrapal sie na taka trojkatna konstrukcje (jak pajeczyna) 160 metrow, Centrum Sztuki w Melbourne. I rozwiesil ogromny baner w kolorze rozowym “klimatyczna zmiana = wojna + glod i wyginiecie klimatu” 30 aktywistow rozbilo piekne kolorowe namiocki na trawie, czesc z nich byla ubrana bardzo czerwono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie utrudniaja ludziom dojazdu do pracy i nie niszcza asfaltu sekundowym klejem. Tak to moga sobie protestowac, przynajmniej jest kolorowo i wesolo. :)))

      Usuń
    2. Zgadza sie, mieli ladna pogode, taki piknik na trawie. Tylko ten pan, wcale nie mlodzieniec ryzykowal utrata zycia, syn mowil ze ojciec chcial cos odwaznego zrobic. W koncu zwinal baner i siebie i zszedl bo zrobil sie silny wiatr, chyba pogoda zezloscila sie na szalenca.

      Usuń
    3. A to juz jego brocha i jego ryzyko, ze spadnie i sie zabije, nikomu innemu nie zagraza, a w ostatecznosci byloby jednego ekoidioty mniej na ziemi.

      Usuń
  8. Wiesz Aniu, ja to nawet mam podejrzenie, że tu właśnie o WOŚP chodzi. Żeby rozjebać tę akcję, tak niepoprawna politycznie ...i mnie zabrakło słów obelżywych żeby ten podatek skomentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sqrwysynstwo tego rzadu i kosciola przybralo niespotykane dotad nigdzie w swiecie rozmiary. Widza, jak ludzie im na zlosc wplacaja coraz wiecej, jak kochaja Owsiaka i jak on uczciwie rozlicza sie z kazdej zebranej zlotowki, a wszystko mimo prob zohydzania WOSP, mimo rzucania im klod pod nogi, mimo morderstw politycznych. To sobie wymyslili, jak mozna okrasc chorych ludzi.

      Usuń
    2. w moim bogatym słowniku, nie ma słów wystarczająco obelżywych, żeby to skomentować ...
      ale może odpowiedz znajdziesz na wiadomych pisiorskich blogach, one tak pięknie tłumaczą ))))))))

      Usuń
    3. A czy ja komus ojca i matke zabilam, zebym za kare musiala czytac pisowsko-katolickie wypierdy jakichs fanatykow? No i sama widzialas, mnie tez slow zabraklo.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...