27 kwietnia 2021

Oby styklo do wyborow...

 ... a potem po nich chocby potop. 
Tuleja chwilowo bezpieczny, ale jedynie dlatego, ze unia moglaby wstrzymac na zawsze te miliardy pomocy popandemicznej, ktorych zreszta i tak adresaci nigdy nie otrzymaja, rozejdzie sie po pociotkach, kochankach, i "firmach" przykoscielnych. Jak dotacje na fotowoltaike rozdzielone wsrod plebanii. Przeciez nie ukradli, tylko dali swoim. 
Przycupneli chwilowo z wyborami w Rzeszowie, bo ten ichni kandydat ma cus male poparcie, pewnie rzuca jakis ochlap wyborczy, naobiecuja, byle wygrac. Podobnie rozpaczliwie obiecuja kolejne plusy dla patoli, jakies babcie-plusy, auto-plusy i inne srusy-plusy. Swoja droga bardzo sie dziwie, ze ta garstka frajerow, ktora to wszystko jeszcze finansuje, tak potulnie zgadza sie na wydawanie ich pieniedzy na bandy patologicznych nierobow, w tym mam na mysli rowniez kler i wszystkich ich podwladnych typu zakonnice i inne funkcje pomocowe. Rozrosl sie ten klerykalny aparat do jakichs absurdalnych rozmiarow i kazdy wyciaga tylko lape po subwencje. Niektorym nawet tego jest za malo, niedawno niejaki Rydzyk, ktory zreszta wcale tak sie nie nazywa, ale przyjal sobie nazwisko po niezameznej matce czy jakos tak, a wiec tenze Rydzyk zaskamlal rozpaczliwie do biznesmenow o pozbywanie sie dobr doczesnych i rozdanie ich biednym (rozumiem, ze mial siebie na mysli?). Zastanawia mnie, co on z tymi pieniedzmi robi, durne prostaczki radiomaryjne nie wykupia lekarstw, nie dojedza, a jemu wysla, panstwo tez hojnie dotuje jego firmy i biznesy, a temu wciaz malo i malo. Ja nie pojmuje tego fenomenu, wszyscy niby wiedza, ze to oszust, nawet jego swiecenia kaplanskie sa watpliwe, wszystkich wkurza jego chciwosc i nachalnosc w dopominaniu sie o pieniadze czy inne darowizny, ale nikt nie odwazy sie zazadac rozliczenia. Do dzisiaj nie wiadomo, co stalo sie z pieniedzmi ze zbiorki na ratowanie stoczni, ani ile tego naprawde bylo.
W tzw. miedzyczasie rzad jednak zaczal sie bac, ma coraz wiecej przeciwnikow wlasnych dzialan, a raczej ich braku. Nawet koalicjanci zaczynaja sie narowic i stawiac, a na ulice wychodzi coraz wiecej protestujacych. No i tu panowie szlachta zaczynaja popelniac ciezkie bledy, wypuszczajac uzbrojonych bezmozgich osilkow na bezbronnych demonstrantow, w tym na powoli stajaca sie legenda Babcie Kasie. Jakby tego bylo malo, brna w coraz glebsze gowno stawiajac te kobiete przed sadem w trybie przyspieszonym, jakby zapomnieli, ze sceny z rzekomo wsciekla staruszka atakujaca czterech karkow w policyjnych mundurkach, byly nakrecane przez licznych obserwatorow i nie potwierdzily klamliwych zeznan, ze Babcia slowami powszechnie uznanymi za bardzo niecenzuralne zniewazala urzednikow panstwowych oraz czynnie ich atakowala kopaniem i szczypaniem oraz szarpaniem za kulsonskie mundury. Ja na miejscu sedzi umarlabym ze smiechu, a kulsonow skazala na grzywny za bezzasadne zawracanie dupy wysokiemu sadowi.
Boja sie sukinsyny, ale to dobrze, bo beda popelniac coraz wiecej bledow, beda coraz bardziej brutalni, a to znaczy, ze coraz wiecej obywateli beda mieli przeciwko sobie. Bo po ich stronie zostana juz jedynie beneficjenci plusow.

43 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje pisanie, moglabym Cie czytac bez przerwy. Masz tak bogaty jezyk polski, nagle tyle slow fajnych, dosadnych, ktore dawno zapomnialam, i ta ironia obiednym rydzyku, more byc z malej literki jak to nie jego nazwisko, ‘zaskamlam rozpaczliwie’ . Szkoda ze to co napisalas nie moze byc gdzies w gazecie, dla wielu czytelnikow. Oczywiscie zgadzam sie z Toba w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie bloga bardzo mi pomaga, bo wiadomo, ze na codzien malo uzywam polskiego i czasem naprawde trudno mi znalezc odpowiednie slowo. Czasem dochodzi do takich absurdow, ze musze poszukac w slowniku "jak to jest po polsku", majac na koncu jezyka niemieckie slowo.
      I moze lepiej, ze moja pisanina nie trafia do szerszego odbiorcy, pewnie bylabym potraktowana jak pewien literat, ktory postawil jedynie diagnoze, ze prezydent jest debilem, a zostal oskarzony o zniewazenie glowy panstwa ;)

      Usuń
    2. Jeszcze do tego rozwesela mnie jak czytam ‘przycupneli chwilowo...’ bo jak ktos napisze ‘czekaja z wyborami’ bedzie tak zwyczajnie, albo ‘koalicjanci zaczynaja sie narowic i stawiac’ I jak tu nie hahah

      Usuń
  2. Przecież, to że prezydent jest debilem wiedzą wszyscy, tylko nie chcą mu robić przyjemności mówiąc to głośno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wczoraj pogoniłam i opierdzieliłam trójkę kościółkowych debili, bo mi płakali nad dosadnością mojego języka, więc zaprosiłam ich do zapierdzielania przy chorych w szitalach, zamiast mądrzenia się, że mam obowiązek utrzymymać klechów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze Cie zmartwic, czy chcesz, czy nie chcesz, i tak ich utrzymujesz, bo to miedzy innymi z Twoich podatkow idzie te 13 miliardow rocznie na kosciol. Placisz np. ich skladki ubezpieczeniowe i specjalne traktowanie na wszystkich frontach, a jak jest w szpitalach dla normalnych Polakow, sama wiesz najlepiej, bo wlasnie to przechodzisz.

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że w Twojej notce jest tyle nadziei. U nas wciąż dominują smutek i rezygnacja a na tym trudno budować jakiekolwiek marzenia o sensownej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sama mi przeciez pisalas, ze nadzieja umiera ostatnia. Nasza jest co prawda w stanie agonalnym, ale jeszcze dycha, trzeba wiec podawac jej tlen, zeby przezyla ;)

      Usuń
  5. Moja siostra dalej twierdzi, że wszystkie rządy robią to samo, a na dodatek mówi, że pisowcy powinni wygrać wybory i zostać z tym bałaganem, którego narobili. No cóż, zdecydowanie się z nią nie zgadzam - jeśli bukbroń wygrają, ich władza skończy się dopiero wtedy, kiedy z Polski zostaną ruiny i zgliszcza, bo oni niczego nie naprawią i nie przestaną niszczyć w imię własnej korzyści.
    Masz rację, niestety, a co do języka, jestem tego samego zdania, co Teresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, ze pis nie tylko musi przegrac wybory, ale kazdy jego czlonek (odpowiednie slowo!) powinien stanac przed sadem i dostac stosowna kare do tego, co zrobili z Polska. Oczywiscie calkowity przepadek mienia oraz mienia zon, kochanek i dzieci inklusive.
      No mam niewyparzony jezor i co ja na to poradze? :)))))

      Usuń
    2. A widzisz Pantero, Ninka tez chwali Twoje pisanie, a Ninka zna sie na tym.

      Usuń
    3. Tereso, odpowiedz prosze, bo mi to spokoju nie daje, czy jestes moja zaginieta Teresa z antypodow?

      Usuń
    4. Chcialam byc tajemnicza, a Ty jeszcze do tego dobry detektyw, ale nie mow nikomu.

      Usuń
    5. Jesusmariaiwszyscyswieci!!! Co sie z Toba dzialo przez tyle czasu???
      Czy Ty wiesz, jak sie wszyscy martwili?

      Usuń
    6. Mialam inwazje oszustow na internecie i na wiele miesiecy znienawidzilam internet, ale tez dobrze mi to zrobilo, nie miec do czynienia z internetem.

      Usuń
    7. No ale tak bez slowa? Trzeba bylo choc maila wyslac. Przeciez wiemy, jak bardzo jestes chora, a potem znikasz i nie ma z Toba przez tak dlugi czas kontaktu. Ja mialam juz czarne wizje. Ale ciesze sie jak nie wiem co, ze nic Ci sie nie stalo, nic zlego nie spotkalo (oprocz tych oszustow).
      Ciesze sie, ze znow jestes.

      Usuń
    8. Blogger robi siupy sprawdzam, napisalam duzo I zniknelo

      Usuń
    9. Mnie tez czasem ta technika przerasta.

      Usuń
    10. Oszusci byli w moim komputerze a ja jak idiotka bylam z nimi na telefonie dobre 20 minut zanim sie zorientowalam i wszystko.wylaczylam Czy Ty Wiesz jakiego wstretu nabralam do komputera przez pare miesiecy nie bylo mowy zeby uzywac jakikolwiek komputer . Oczywiscie ze nie czulam sie dobrze ze nie moge Tobie wyjasnic, ale tez nie przyszlo mi do glowy ze ktos sie moze martwic, ja tez taka jestem ze moge nagle znikac, nie chce sie do ludzi przyzwyczjac .

      Usuń
    11. Ja po prostu bardzo sie zmartwilam o Ciebie. Dluzszy czas komentowalas regularnie, a potem nagle zamilklac, a przeciez wiem, ze jestes chora.
      Czyzbys doswiadczyla "telefonu z majkrosoftu"? Do mnie tez bez przerwy wydzwaniaja jakies Majki z hinduskim akcentem, ale za kazdym razem slysza cieple FUCK OFF.

      Usuń
    12. Ojej szkoda ze sie martwilas, no ale czasu nie cofniemy, na przyszlosc lepiej byc przygotowanym ze ludzie znikaja i moze nie ma znaczenia dla nas z boku dlaczego znikaja.

      Usuń
    13. Ale jak bediesz znikac, to najpierw napisz na maila, bede spokojniejsza :)

      Usuń
  6. Jak PiS przegra wybory to otworzę szampana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, co ja zrobie? Nawet sie nie domyslasz i nie domyslisz, chocby nie wiem co.
      Otusz dam..... na msze. A co!

      Usuń
    2. Umaruam!!!

      Serio? W polskim kościele w De?

      Usuń
    3. W jakimkolwiek kosciele katolickim w moim miescie. Tak zrobie!

      Usuń
    4. No to teraz pan Bóg ma motywację. I to taka, co się zdarza raz na milion
      Musi interweniować!!

      Usuń
    5. Po dobroci nie szlo, modlitwy nie pomagali, to zrobilim deal. :)))

      Usuń
    6. A teraz mówimy sprawdzam 😂

      Usuń
    7. Sie okaze za dwa lata. Wtedy Cie zaprosze i razem pojdziemy, zebym miala swiadka, kiedy bede dawac na msze.

      Usuń
    8. Pod warunkiem, że napijesz się ze mną tego szampana😄😄😄

      Usuń
    9. Ale juz po mszy, czy tez bedziem uczestniczyc na rauszu?

      Usuń
  7. Mnie ciekawi dlaczego nikt nie przeszpieguje tego Rydzyka. Dlaczego żadni dziennikarze się nim nie zajmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie to zdumiewa, choc wlasciwie dziennikarze juz swoja prace zrobili, pora teraz na prokuratorow, a ci niestety sa pod zerem, ktory znow nalezy do fanklubu onego torunczyka. To tak jak z uchodzcami u nas, niby policja oddaje ich w rece sadow, a te puszczaja wolno. Takie swiete krowy, u nas kolorowi, w Polsce czarni. ;)

      Usuń
    2. Robią to! I co z tego?? Czy ktoś się tym przejmie?co zrobili z Obajtkiem np? Gucio! Dziennikarze nie wystarczą

      Usuń
    3. Za to wymiar sprawiedliwosci jest ciezko zastraszony.

      Usuń
    4. Dokładnie. Zwłaszcza prokuratura

      Usuń
    5. A sedziowie to nie? Zobacz, jak szargaja Tuleye, Juszczyszyna i Morawiec. A prokuratorow przenosza z dnia na dzien na drugi koniec Polski.

      Usuń
  8. Póki co PiS ma 30 procent w sondażach, pozostałe partie 17,16 KO i ruch Holownii, lewica ok. 10 . Nie widać totalnej klęski PiSu w ocenie wyborców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czarno widze, chociaz przez te dwa lata moze im zabraknac srodkow na przekupywanie suwerena. A suweren obudzi sie jedynie wtedy, kiedy przestanie dostawac prezenty i zasilki. W ytm cala nadzieja, inaczej juz wygrali.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...