11 czerwca 2021

Przyjemnego weekendu!

 Troche mnie w internetach nie bedzie, ale naprawde troche, bo tylko przez weekend. Bede za to wyjechana, ale chwilowo nic nie powiem. Dowiecie sie kiedy wroce. Mam nadzieje na duzo zdjec. Pogoda TAM ma byc wzorcowa, choc na moj gust bedzie nieco za goraco. Ale co tam, nie narzekam i bardzo sie ciesze.
A tak a propos tego cieszenia, to przypomniala mi sie definicja DYPLOMACJI: 
Dyplomacja to powiedzieć komuś spierdalaj w taki sposób, by poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.

Czyzbym nie doslyszala czegos, bo rzeczywiscie czuje jakies podniecenie na mysl? 😆 To do pozniej!

36 komentarzy:

  1. Ale jestes tajemnicza. To jak niespodzianka. Nagle wyruszasz w nieznane (dla nas).
    Toyce na pewno powiesz, bedzie tesknic przez caly weekend ale za to jak sie bedzie cieszyc jak wrocisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede sprawozdawac na biezaco, ale niestety na fb, wiec bedziesz musiala zaczekac, az wroce i opisze wszystko na blogu ;)

      Usuń
    2. Ja nawet tak lubie, miec zapowiedz i poczekac na relacje z Twojej wyprawy, ktora wtedy jest jak przygoda.

      Usuń
    3. Po powrocie planowanym na niedziele wieczor pewnie mi jeszcze troche zejdzie, zanim uporzadkuje zdjecia i napisze cos do nich. :)

      Usuń
  2. Nic mnie tak nie irytuje jak tekst w stylu:wiem ale nie powiem.Dziecinada.Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecie napisalam, ze powiem, ale nie teraz. Pomagam Wam cwiczyc cierpliwosc :p

      Usuń
  3. wygladasz świetnie , bardzo podobaja mi sie Twoje okulary!!

    noooooo! ciekawam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa bukzaplac za komplement, mnie tez sie podobaja te okulary, nowy nabytek ;)

      Usuń
  4. Baw się dobrze! Czekam na relację.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się spełni, co najlepsze:) Zdrówka i pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przodu okulary bardzo czarne. Z tyłu noże. Hmmm. Groźnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, nie wiem czy takiego przyjemnego, skoro tak ładna że aż przykro patrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny cytat.
    Przyjemnej podróży, nie zapomnij o filtrze UV. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam juz w walizce. Bedziemy glownie na zewnatrz, nie moge sobie pozwolic na ryzyko. :*

      Usuń
  9. Też czekam na podróż. Albo raczej: czeka mnie podróż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze chcę dodać, że w moich wyobrażeniach wyglądasz zupełnie inaczej i teraz nie wiem, co z tym fantem zrobić. Czy zgadzasz się, żebym nadal myślała, że jesteś długowłosą brunetką? ;-)

      Usuń
    2. Matkoboskoiwszyscyswieci!!! :)))) A mysl sobie, co chcesz :)))

      Usuń
  10. Dobrego wypoczynku i tylko pozytywnych atrakcji (jeszcze pamietam Twóje poprzednie przygody z powrotem...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem podróżujemy samochodem, nikt mnie z pociągu nie wyrzuci.

      Usuń
  11. Udanej i... podniecającej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wlasnie, z tym podniecenie to jakies podejrzane.
    Patrze na zdjecie, ze jestes taka ladna, wiadomo, ale gdzie Ty jestes ?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Nakarmili, napoili

  W Polsce szykuje sie przewrot majowkowy, pewnie przez tydzien zalatwienie czegokolwiek bedzie graniczylo z cudem, ale kto bogatemu zabroni...