23 lipca 2021

Orka, wyjezdzam!

 Zeby nie bylo, ze wiem, ale nie powiem, to mowie Wam wszystkim, a szczegolnie Orce, ktora sie szybko denerwuje, ze jade na urlop. Musze odpoczac od roboty, od slubnego i Getyngi. Jedyne, czego mi bedzie na tym urlopie brakowac, beda moje futra. Ale nie mozna miec wszystkiego, co nie? 
Teraz wyspowiadam sie, dokad jade, zeby Orka mogla spac spokojnie. Otusz jade do psiapsi nad Morze Polnocne do miejscowosci Lunden. 
ZADOWOLONA? 😁
Zostawiam Wam moje kochane futerka, zeby Wam smutno nie bylo podczas mojej nieobecnosci.
 
Jedno ucho zrobilo sie bardziej niz drugie

 
Miecka okupuje poslanie Toyki, jak zwykle


I tylko Bulczyk nie wchodzi nikomu w droge

To do zobaczenia, kochani, wracam 1 sierpnia.

50 komentarzy:

  1. Nie podlizuj się.Mam nadzieję,że oczko Miećki ino na focie źle wyszło.Odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to odpoczywaj zdrowo i nie pij za dużo 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się życiem! A na kaca najlepszy klin. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony fajnie ze masz urlop i wyjezdzasz odpoczac od codziennosci i do tego nad morzem a z drugiej Toyka bedzie tesknic, ale za to ile bedzie radosci jak wrocisz, juz ja widze jak szaleje witajac Cie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gdybym mogla ja ze soba zabrac, ale kiedys mozna bylo podrozowac z psami za darmo, teraz trzeba placic pol biletu.

      Usuń
    2. Nakaz slubnemu zeby rozpieszczal Toyke podwojnie, przekup go ze przywieziesz super prezent.

      Usuń
    3. Phi, jeszcze czego! On ma ja tak rozpieszczac :)))

      Usuń
    4. Taka jestes. Poszlam pietro nizej.

      Usuń
    5. Toyke rozpieszcza się w ramach hobby, a nie za prezenty 😆

      Usuń
    6. Pokrecilam bo ta emoijka miala byc duze pietro nizej.

      Usuń
  5. Tak wyglądają psie uszy podczas huraganu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to udanej, zaległej imprezy urodzinowej koleżanki i mam nadzieję, że prognozy pogody się nie sprawdzą... 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sponiewieramy sie przy pomocy alkoholu, zeby nadrobic :)))
      Orza tez mam taka nadzieje i licze na wiatry tam panujace, ze przepedza chmurska.

      Usuń
  7. Miłego pobytu, fajnych pogaduszek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Matyldo, z pewnoscia beda nocne Polek (nieco zgermanizowanych) rozmowy ;)

      Usuń
  8. To dobrej zabawy, koty się zdziwią, gdy wrócisz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty jak koty, one nawet jak sie zdziwia, to nie okaza, ale Toyka z pewnoscia popadnie w spazmy, jak zawsze kiedy wracam.

      Usuń
    2. Ksiezniczka Bulczyk moze nawet nie zauwazyc ze Cie nie ma.
      Chcialabym tak cudownie spac jak ona.

      Usuń
    3. Nie no, Bulka tez sie cieszy, ino nie merda ogonem, ale przylatuje, kiedy Toyka odpusci, bo inaczej moglaby oberwac ogonem.

      Usuń
    4. No to slicznie, kochana Buleczka, bo juz myslalam ze ona taka ksiezniczka zapatrzona tylko w siebie.
      Kiedys mi podpadla jak zajmowala koszyk Miecki.

      Usuń
    5. Bulka jest tworem pomiedzy kotem a psem, ni to, ni tamto, ale w sumie kompendium najlepszych cech obu gatunkow.

      Usuń
  9. Prawdziwego odpoczynku i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastawiam sie na bardzo aktywny odpoczynek i mam nadzieje, ze ogoda nam dopisze :*

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się uszkoToyki!
    Mam nadzieję, ze opiszesz wypad urlopowy wraz z ewentualnymi ekscesami! Zdjecia też mają być, ja jestem zdjęciowa!
    Baw się dobrze...a i bez moich życzeń będziesz się bawiła wiem to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ekscesow to ja opisywac nie bede, ale co zwiedze, tym sie podziele na pewno.
      Rzeczywiscie mam szczery zamiar wykorzystac czas co do seksundy. :*

      Usuń
  11. Wyszalejcie sie po zaleglosciach :))). Wspanialego urlopu *.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszalejemy sie i wroce sponiewierana, taki mam plan. :)))

      Usuń
    2. Nie mozesz wrocic sponiewierana, musisz byc w pelni sil na szalone powitanie z Toyka.

      Usuń
  12. Super, odpoczywaj, szalej i poniewieraj sie, w domu tego nie masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia, pogody, spokoju, dobrego humoru i przespanych nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z przespanymi nocami to gorzej, będziem gadać i pić do upadku i sponiewierania. 🤣

      Usuń
  14. Każdemu się należy chociaż raz w roku rzucić wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pantera ..Odpoczywaj od wszystkiego.Miłego i wspaniałaego wyjazdu życzę.Gosia z J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, Gosiu, bawie sie dobrze, skutecznie poniewieram, zwiedzam i jestem nadzwyczaj aktywna w odpoczywaniu. ;)

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Glupie kobiety

  Twoja religia niczego mi nie zakazuje, zakazuje tego Tobie. Przydaloby sie, zebys zrozumial(a) te roznice.  Szyld z takim napisem powienie...