30 sierpnia 2021

Tyle sie wydarzylo...

 ... w czasie, kiedy zajeta bylam opisywaniem na blogu mojego urlopowego zwiedzania. Jednak celowo nie komentowalam, robili to inni na swoich blogach albo profilach fejsbukowych. Sierpien byl bogaty w wydarzenia, internety wrzaly z oburzenia, kazdy za punkt honoru wyznaczyl sobie pisac o tym samym. 
Ze czwarta fala, ze plaskoziemcy i foliarze albo na przeciwnym biegunie kroliki doswiadczalne pozwalajace sie szczepic niesprawdzona szczepionka, ze to swiatowy spisek majacy na celu depopulacje. Jestem juz tym zmeczona. Ta zacietoscia kazdej ze stron, fanatyzmem wrecz, upodlaniem przeciwnika, ostentacyjnym odrzucaniem srodkow ostroznosci.
Ze na granicy bialorusko-polskiej rozgrywa sie dramat, na ktory tzw. polscy katolicy z klechami razem pozostaja obojetni, a granic pilnuja nie zolnierze SG, zajeci chwilowo stawianiem parkanów i zasiekow, a zielone ludziki WOTów.
Ze Szpak w biustonoszu i na szpilkach, a miss czegostam w drobiu z korona. 
Ze z odejsciem Hosera swiat stracil wartosciowego czlowieka, podczas gdy Hoser byl kanalia. 
Ze Majdany uprawialy seksualne akrobacje w kamperze.
Ze Kaczynski rozpoczal dwie nowe wojenki, z USA i Izraelem, a  nie skonczyl jeszcze z unia.
Ze TVN i wolne media. A w ogole to TVN bedzie dalej nadawac, wiec na nic sie przydalo machanie szabelka i straszenie. Ale w miedzyczasie ponoc wuc rozkazal budyniowi od ostrego ciania mgly, zeby zawetowal, bo jednak przestraszyl sie jankesow.
Ze Kukiz sie sprostytuowal... nie, on zawsze byl, choc glosno mowil cos przeciwnego.
Ze dzien wojska kaczystowskiego i obchody tegoz przez katofaszystow.
Ze malopolskie wstalo z kolan przed elgiebetami, a ze przy okazji niezwykle bolesnie i kosztownie przypier***lo sie w leb, to juz margines.
Ze... ach... jeszcze byla olimpiada i zlozone z opoznieniem gratulacje za medal dla homoseksualnej zawodniczki.
A wszystko przeplatane cnotami niewiescimi, lista lektur obowiazkowych Czarnka i nauka biografii otwartego faszysty tysiaclecia, chwalacego publicznie Hitlera.
A poza tym w najjasniejszej nic sie nie dzieje... i tak apropopo przypomniala mi sie piosenka Krafftowny:



Taaak... sierpien byl bardzo bogaty w wydarzenia...

28 komentarzy:

  1. Dobre podsumowanie sierpniowych wydarzen, o wiekszosci cos tam wiem, wojennki zwiazane ze szczepieniem mocne byly, ani troche nie kusilo mnie zeby wziac w nich udzial, przykre, ale po obu stronach widzialam nieladne zachowanie, delikatnie mowiac.
    Politycznie co w Polsce to nie dla mnie, za malo wiem zeby zabierac glos, polityka jest wazna dla mnie tutaj gdzie jestem i ta duza swiatowa.
    Fajnie bylo posmiac sie sluchajac Krafftowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szczepieniami jest tak, ze kazdy musi odpowiadac za wlasne decyzje. Nie jest powiedziane, ze moja byla ta wlasciwa, moze mi szczepionka zaszkodzi, moze umre od niej predzej niz osoba niezaszczepiona, nie wiem, ale polegam na wiedzy innych. Nie smialabym jednak nazywac inaczej myslacych idiotami, kiedys czas pokaze, kto byl blizej prawdy.
      U nas tez politycznie wrze, odchodzi Merkel i raczej nielatwo bedzie znalezc godnego nastepce, pod koniec wrzesnia mamy wybory parlamentarne, a w polowie gminne, wiec ten miesiac stoi pod znakiem wielkiej i mniejszej lokalnej polityki. Oczywiscie biore udzial w wyborach, bo jakze inaczej.

      Usuń
  2. Krafftówna trafiona w punkt!
    I , jak widzisz, nudzić się u nas nie sposób. Kazdy dzień przynosi nowe wydarzenia. Ważne i bzdety, ale ciagle coś...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka Krafftowny bardzo mi przypasowala, bo z jednej strony swiatowe zawirowania, masakry, jatki, eksplozje, dramaty, morderstwa (prawie jak na tych dzialkach), a ona wchodzi cala na bialo i ze spokojem wyspiewuje, ze nic sie nie dzieje. Jakos natychmiast po napisaniu tego posta zaczelo mi spiewac w glowie. :)))

      Usuń
  3. Pojecia nie mialam kto to jest Hoser, poczytalam, juz wiem i wiem ze powiedzial ze kobiety w czasie gwaltu tak latwo nie zachodza w ciaze a przeciez byl w Rwandzie i widzial “dzieci nienawisci” ale co, on byl po tej samej stronie rzadu Hutu ? byl przed i po, ewakuowali go na 100 dni - gwaltu i mordu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byla wyjatkowa kreatura, jak zreszta wiekszosc tych kanalii w sukienkach, z Wojtyla na czele, przy czynnej pomocy tego, ktory dzisiaj juz nic nie pamieta i idzie tak bardzo w zaparte, ze prawie z rozpedu wyparl sie znajomosci z Wojtyla ;)))
      Powiadaja, ze jest wspolwinny tych rzezi w Rwandzie, choc czynnie nie zabijal, zreszta kto go wie. Kanalia szczegolna tak czy inaczej.

      Usuń
  4. Jak szybko kk potrafi odwrócić swoje grzechy w zalety. Z najgorszej kanalii potrafi zrobić świętego...
    Ciekawa jestem, co rządzący przykryli wojną z TVN, bo nie wdaje mi się, że było to robione, sobie, a muzom... Na temat wot-u, nie będę się wypowiadać, bo nie dosyć, że kalają mundur, to robią najgorsze rzeczy, jakie mogą i są pod szczególną ochroną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I robia sie coraz bardziej otwarcie brunatni, jak plaszczak, ktory przemawial w brunatnej koszuli, przywodzacej najgorsze skojarzenia z lat 30-tych ubieglego wieku. Jak nisko trzeba upasc, zeby nie kryc swoich faszystowskich upodoban, szczegolnie w kraju tak tragicznie przez faszyzm doswiadczonym.

      Usuń
  5. Takie podsumowanie, że wiadomości oglądać nie trzeba. Wnioski nasuwają się same.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, tak. I masz, człowieku, ochotę uciec, gdzie pieprz rośnie. Najlepiej w kosmos chyba, bo tu na Ziemi już trudno. Dobrze jeszcze, że można sobie posłuchać Kraftówny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posluchac piosenek, w ktorych zrozumiale bylo kazde slowo, teraz te artysty z bobrzej laski nie wiedza nawet, co to dykcja.

      Usuń
  7. Co mam napisac?no trzepie mnie jak w febrze. Ale z drugiej strony niczym mnie narodek tutejszy nie zaskakuje ani kosciolek ani prezydencik ani rzondzik...katastrofa wisi nad lbami jak zawsze. I świadomość, że. Znów niczego nas nie nauczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co zdaza napsuc, zanim sie ich zrzuci z cieplych stolkow, jakich szkod narobia, ile pieniedzy sprzeniewierza, to trudno sobie wyobrazic. I ilu pokolen potrzeba, zeby naprawic te szkody. Zobacz, jak dlugo trwalo, zanim jako tako po europejsku zaczelo sie dziac w Polsce po okresie bledow i wypaczen, a te kanalie zniszczyly wszystko w 5 lat.

      Usuń
  8. Dla mnie osobiście sierpień ważny tylko z powodu tego, że Młodszy rozpoczął naukę w gimnazjum a ja rozpoczęłam rehabilitację no a Starszy miał już obydwa szczepienia.
    Mam jakiś dobry filtr w głowie - odsiewa mi zbędne informacje, czyli głównie to wszystko, na co nie mam najmniejszego wpływu, choćbym się zapłakała na amen.
    Powiedzmy sobie szczerze- naród wybrał- naród ma. A że akurat część wybrała wariant nie wzięcia udziału w głosowaniu, co się przełożyło na wygraną pisowstwa, no to naród ma.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj troche smutnawo, bo mamy akurat piata rocznice smierci taty, a niedlugo przed nim odeszla Kirunia. Ale to szybko zlecialo.
      Ja przez te moje wyjazdy troche sie oderwalam od polityki, choc oczywiscie calkowicie sie nie dalo, chocby za sprawa podczytywania moich ulubionych blogow i internetow w ogole.

      Usuń
  9. No cóż, sezon ogórkowy się kończy, adio pomidory:) Uszy do góry i trzymać się tego, na co mamy wpływ.
    Komentarz mój miał być neutralny i chyba jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagodniejesz z wiekiem? :))) Byl bardzo neutralny, za bardzo ;)

      Usuń
    2. Łagodniejesz z wiekiem? Moja droga, przecież ja jestem taka do rany przyłóż, słodziutka, kochaniutka:):):):):):)Dobra.... na razie:)

      Usuń
    3. Zawsze bylas taka... przeslodzona :))))) Dobrej nocy!

      Usuń
    4. Bo wiesz, jak ja się bardzo staram, bardzo...:):):):)

      Usuń
  10. Próbuję sobie tłumaczyć, że muszę ogarnąć swoje podwórko, swoją szkołę, swoich uczniów, bo w ten sposób mogę coś zmienić. I chyba tylko tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie to samo, bo przeciez wiadomo, ze swiata sama nie uratuje, ale jednak zal, bo by sie chcialo...

      Usuń
  11. Czekam sobie na twoje podsumowanie trialu, pewnie ogladalas?
    Ladne widowisko bylo, lagodne, w puch zawiniete... nikt sie nie wylamywal, nikogo nie poniosly emocje (moze troszke Annalene, ale one tez byla zbyt ugrzeczniona).
    Ja tak sobie w wyobrazni kazdego z tej trojcy sadzalam kolo Putina, i wyobrazalam sobie rozmowe tych dwojga :)
    Mam dobra wyobraznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mysle, ze nie ma o czym mowic, ani niczego podsumowywac. To jest jedna katastrofa, gowno w zlotko zawiniete i poperfumowane. Ale nadal pozostaje gownem. Annalena nadaje sie bardziej do sprzatania w Bundestagu, to niedouczona oszustka podatkowa i plagiatorka. Szczerze mowiac, nie wiem, co ona tam w ogole robi jako kandydatka na kanclerza. Jedno warte drugiego i trzeciego.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Wiekszosc ludzi...

  Wiekszosc ludzi nie zawraca sobie glowy samodzielnym mysleniem - bo nie moze albo nie chce - i w rezultacie latwo pada ofiara zbiorowych s...