09 stycznia 2023

Nowa miotla

 Nie wiem, co sie odwala w tym Polsacie, odkad nastal tam jasnie panujacy Miszczak, ale mam wrazenie, ze zaczyna rujnowac to, co do tej pory chodzilo jak w zegarku. Zeby sie wykazac? Zapomnial widac o madrej maksymie, ze lepsze jest wrogiem dobrego. Dokladnie to sie stalo w kurwizji, kiedy pisoszef zrujnowal personalnymi roszadami ciekawy program "Jaka to melodia". To cos, co zastapilo Janowskiego, nawet nie pamietam nazwiska, jest nie do strawienia, a wiec ogladalnosc poszybowala w przepasc. Podobnie dzieje sie z programem "Twoja twarz brzmi znajomo", juz wyleciala z niego Skrzynecka, teraz na znak solidarnosci odszedl Gasowski. I zeby byla jasnosc, ja osobiscie tych dwojga nie trawilam, jej za wyglad, brak gustu, przemadrzalstwo i proby bycia tequilla (jest taki dowcip, nie mozesz sie wszystkim podobac, w koncu nie jestes tequilla - czy cos w ten desen), ale w tym  akurat programie Skrzynecka sie sprawdzala. Za Gasowskim tez nie przepadam, ale prowadzil program dobrze, byl jego twarza i nie wiem, czy po tych zmianach bede chciala jeszcze to ogladac. 
Do tej pory lubilam Miszczaka, jak wiesc niosla, byl dobrym szefem, prowadzil TVN na wysokim poziomie i ogolnie opinia o nim byla bardzo pozytywna. Tymczasem po przejsciu do Polsatu zaczal pokazywac swoja zla strone. Jesli mu sie wydaje, ze zrobi tam drugi TVN, to chyba nie docenia Solorza, ktory dosc dawno juz zaprzedal sie pisowi i mocno skrecil ze swoja stacja na prawo. Bede sie przygladac, ale na razie juz mi sie nowe reformy nie podobaja.
Kiedys podczas skakania pilotem po programach wpadl mi w oko jakis taki wyjatkowo glupi program, w ktorym bardzo bogaci zamieniali sie na kilka dni miejscami z bardzo biednymi. Biedna rodzina przenosila sie do wypasionej willi, dostawala do dyspozycji tyle kasy, ile bogaci wydawali czy tam mieli do dyspozycji na tydzien. I odwrotnie, bogaci przenosili sie do jakiejs zaplesnialej nory i dostawali jakies marne grosze, za ktore musieli przezyc okres pomieszkiwania u biednych.  Szczerze mowiac, nie wiem, czemu maja sluzyc takie podmianki, moze tym bogatym uzmyslowia, jakie maja szczescie w zyciu i pokazac, z czym musza sie zmagac beneficjenci zasilkow lub zarabiajacy najnizsza krajowa. Co jednak zwrocilo moja uwage, im ktos biedniejszy, tym zawzieciej sie rozmnaza. Czyzby to jedno wychodzilo im w zyciu? Parzyc sie na potege i rodzic kolejnych odbiorcow pincetplusow? Czy ci ludzie nie maja rozumu i w dobie internetow sa na tyle nie wyedukowani, ze bardziej im sie oplaca inwestowac w kolejne dziecko niz w skuteczny srodek antykoncepcyjny? Czy tez maja mozgi na tyle oczadziale kadzidlem, ze wierza w slogan, ze skoro pan daje dzieci, to da i na dzieci? A panu ani w glowie utrzymywac zgraje darmozjadow, pan wola jeszcze o datki za chrzest i dalsze sakramenty. Taki to ten pan.

22 komentarze:

  1. Tu sie moge pochwalic ze znam Polsat - Wydarzenia i najczesciej jest Danuta Gawryluk, innych nazwisk nie pamietam, bo bywa tez blondyneczka i czasami jakis pan. Wydarzania podobno sa w Polsce o 18:50 ale u mnie sa o 7:00 i to juz jest nastepny dzien. Ogladam czasami, moze 2 razy w tygodniu, jak mnie nudza to przerzucam na inne kanaly. Ogolnie lubie swiatowe dzienniki a mam rano po angielsku duzo z nich, bo i niemiecki i francuski i inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polsat byl kiedys lepszy, pozniej chyba pisy znalazly na jego wlasciciela jakies haki, bo nagle bardzo skrecil na prawo i juz taki fajny nie byl. A to, co zaczal tam wyprawiac Miszczak, byly dyrektor programowy TVNu, zakrawa na jakis horror.

      Usuń
  2. To tylko media. Program o zmianach mieszkan bogato-biednych to format, za udzial w programie otrzymuje sie wynagrodzenie a pokazanie tego wg okreslonego scenariusza publicznosci jako programu rozrywkowego ... mozna sobie odpuscic albo ogladac i utozsamiac sie z jednymi lub drugimi. Mnie sie przyplatala taka mysl: biedny bo glupi, glupi bo biedny... a potomstwo to ... (zaskocze Cie pewnie) to nadzieja na "przyszlosc".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiscie swietlana przyszklosc czeka te biedne dzieci, przyklad idzie z gory, brak zabezpieczen i pincetplusy i czekanie na szanse nwziecia udzialu w programie biedni kontra bogaci czy cus w ten desen.

      Usuń
    2. Wyraz "kontra" nie jest w odpowiednim miejscu, w tym programie jedni nie wystepuja przeciwko drugim, oni wspolpracuja, wywiazuja sie z przydzielonych rol, kazda replika jest zgodna ze rekopisem. Co widza ogladacze? Wszystko! Kazdy inaczej.
      Wydaje mi sie tez, ze wiekszym problemem spoleczenstw jest bezdzietnosc a nie dzieci...

      Usuń
    3. Jak zwal, program jest idiotyczny i dowodzi jedynie tego, ze bieda rodzi biede, zas u osobnikow cos wartych panuje bezdzietnosc.

      Usuń
    4. To moze lepiej tak: "Jedno z dzieci pani Justyny zjadło w Biedronce bułkę. Kiedy ochroniarz zauważył, co się stało, powiadomił kierownika, a na miejsce wezwano policję. Koszt bułki to 33 grosze. Sieć przeprasza..." Przeczytane w Interia. Wydarzenia

      Usuń
  3. Zdaje się co najmniej od dekady...nie oglądamy już żadnych programów Nigdzie. Kiedyś dawno dawno temu jakieś na TVN oglądałam, że jedni śpiewali, a drudzy się odwracali, że byli zdolni, że jeździli po Indiach parami...że tańczyli, zanim weszliśmy na platformy filmowe.TERAZ Nie mam czasu, pracuje, czytam, piszę, tworzę. Zamiast telewizji oglądamy tylko Netflix, hbo i prajmy i canalplusy etcetera. W TVN 24 obowiązkowo Drugie Śniadanie Mistrzów Mellera ale właśnie Meller zaprzestał. Aktualnie więc cyklicznie oglądamy jedynie na youtubie co piątek Makłowicza. I już. Żadne kurwizje, żadne polsaty, a nawet tvny.
    W noc sylwestrową zrobiliśmy wyjątek, niechcący!!! żeby zagłuszyć walenie, bo Ciri się bała, włączyliśmy przypadkiem zakopiańskie gówno i padłam, gdy zobaczyłam w faszystowskiej tele czarnego z tęczowa opaską ))))obuchahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla takiego widoku warto było zeszmacić telewizor.

      Usuń
    2. Ja w zasadzie tez poprzestaje na Netflixie, ale ten program Twoja twarz brzmi znajomo spodobal mi sie, wiec go ogladam i czasem programy na HGTV, inspirujace przebudowy i wystroj wnetrz. Poza tym nie ogladam juz nawet wiadomosci, bo mnie wkurzaja, zarowno polskie jak i niemieckie, oba jednakowo klamliwe i propagandowe.

      Usuń
    3. zgadzam się tylko z tym ,że HGTV to już nie to samo ...

      Usuń
    4. Kazda produkcja z czasem sie wyczerpuje i przestaje byc tak ciekawa, jak byla na poczatku. Ale ja mimo to lubie ogladac remonty amerykanskich domow, szczegolnie ich kuchnie sa jak marzenie.

      Usuń
  4. Na szczęście nie oglądam żadnej telewizorni, więc nie boli mnie żadna zmiana. Jedynie u Mamci oglądam HGTV i temonty domów. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remonty, znów fon mundrzejszy

      Usuń
    2. Jeszcze troche ogladam HGTV, ale juz nie tyle, co kiedys. Twoja twarz to jedyny jeszcze program, ktory ogladalam z przyjemnoscia, ale teraz to nie wiem.

      Usuń
  5. Jakoś tak ludzie się przenoszą do Polsatu, tak mnie to zastanawia, Katarzyna Zdanowska, Janachowska, Miszczak ...więcej zarabiają? pieniądze czy coś innego za tym się kryje. Nie bardzo mi się too podoba, bo jest podejrzenie, że polsat ma konszachty z pisowskim rządem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wyglada, juz dosc dawno Solorz skrecil na prawo, choc wczesniej sympatyzowal z TVNem. Zupelnie nie rozumiem, co tam robi Miszczak i dlaczego tak radykalnie zmienia wszystko, co do tej pory dobrze chodzilo.

      Usuń
  6. Lubię (lubiłam?) program "Twoja twarz brzmi znajomo.", niektórzy uczestnicy naprawdę robili świetną robotę, a wszyscy się w większym lub mniejszym stopniu rozwijali. Nie wiedziałam, że Skrzynecka i Gąsowski odeszli (też za nimi nie przepadałam). Cóż, wypowiem się, kiedy ruszy nowy sezon i zobaczę, co z tego wyszło. Ale rzeczywiście, to chyba już nie będzie to.
    A w telewizji już naprawdę nie ma co oglądać. Ja ostatnio oglądam "Pogotowie remontowe
    Wieśka" albo programy z Tomaszem Pągowskim na CANAL+DOMO. Pierwszy usterki, drugi wnętrza - remonty i dizajn. Łapię się na tym, że włączony telewizor służy mi tylko do stwarzania pozorów, że nie jestem sama. Ale coraz częściej po prostu go wyłączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam Canal, wiec z architektoniczno-dizajnerskich mam jedynie HGTV. Ale i tak najczęściej jestem na Netflixie.
      Dam TTBZ kredyt zaufania, ale obawiam się, że Szpak w jury mnie tylko wkurzy, bo go jeszcze bardziej nie lubie niz Sjrzyneckiej.

      Usuń
  7. Ja akurat lubię Szpaka, ale zobaczymy, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie działa on wyjątkowo na nerwy, te jego miny debila, wywalanie jęzora, wkurzające ADHD. To już wolę Skrzynecką.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Zycie sie toczy

  Zycie toczy sie, a kostucha kosi i niespecjalnie przejmuje sie, czy ktos juz dosyc sie nazyl. Ale co znaczy dosyc? Kiedy nastepuje czas na...