15 października 2023

To dzisiaj!

 


 Ruszcie sie z domow, mimo niecheci, mimo tego, ze "nie ma na kogo glosowac", to jedyna i ostatnia szansa na odsuniecie od wladzy tych przestepcow, bo teraz jeszcze sie z Wami "dziela" tym, co nakradli, ale juz niedlugo. Zadluzenie jest tak gigantyczne, ze Wasze "plusy" i "-nastki" pojda na jego splate, nie bedziecie dostawac NIC, nie wyjedziecie "za chlebem" do unii, nie bedzie opiekunek, hydraulikow, kafelkarzy. Dadza sobie rade bez Was, Wy bez unii juz nie bardzo.
 Te wybory i oddanie glosu na KO, Lewice czy nawet Holownie to Wasze byc albo nie byc, Wasza przyszlosc i przyszlosc Waszych dzieci. Wiekszosc z Was nie pamieta tzw. komuny i trudnosci z wydostaniem sie z kraju, zawsze na paszport, ktory byl wydawany wedlug widzimisie urzednika i ktory nalezalo oddac w urzedzie po powrocie. Niepokorni albo w ogole nie wyjezdzali, albo mogli wyjechac bez mozliwosci powrotu. Chcecie tego?
 A wiec:
 

  I jeszcze bardzo wazna kwestia, skopiowalam od Teatralnej:
 
KARTY DO GŁOSOWANIA BĘDĄ SPIĘTE Z REFERENDALNYMI, NIE BRAĆ PROSZĘ PAŃSTWA DO REKI DOPÓKI  NIE ODCZEPIĄ REFERENDALNEJ, I NALEŻY POWIEDZIEĆ: 

ODMAWIAM REFERENDUM !!

CZŁONEK KOMISJI MA OBOWIĄZEK ODPIĄĆ KARTĘ OD REFERENDUM, I NALEŻY CZEKAĆ NA ODNOTOWANIE ODMOWY, DOPIERO WTEDY WZIĄĆ KARTY I ZŁOŻYĆ PODPIS, NALEŻY WYRAŹNIE POWIEDZIEĆ: CHCĘ TYLKO KARTY DO GŁOSOWANIA DO PARLAMENTU!!!

ponieważ NIE MOŻNA JUŻ ODDAĆ POBRANEJ KARTY NA REFERENDUM. ..

 
Zycze wszystkim pogodnego dnia, owocnego i rozwaznego glosowania. Jestem juz w Polsce, post przygotowalam wczesniej. Wybaczcie, ze nie bede odpowiadala na komentarze, z telefonu to niewygodne. Jestem zatem z Wami nie tylko duchem, ale fizycznie wsrod Was w tym bardzo waznym dla dalszej historii Polski dniu.

 

6 komentarzy:

  1. No mnie to nie dotyczy. Nie pojde, nie pojade, nie polece. Gdybym zyla w Polsce to na pewno bralabym udzial w wyborach, bo jak to tak nie glosowac jak mnie to dotyczy, czulabym sie dziwnie gdybym nie glosowala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty nie będą spięte a komisja ma obowiązek wpisania "bez referendum". Takie są wytyczne PKW i dotyczy to wszystkich działań głosujących , mają wpisać "bez....." Nie wiem czy i jak ten komentarz się dopisze .

      Usuń
  2. no ba ja cała zwarta i gotowa aleeee aktualnie leje więc...pójdziemy nieco później. Podobno karty nie będą spięte, już mnie tam jedna z drugą musztrowały z tego powodu :-))) ale jakie to ma znaczenie, ważne żeby olać referendum, i żeby sie zakodowało. Przede wszystkim, żeby zachować czujność !!!! juz jesteś tu na miejscu?? jak tam w uci pogoda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, jesteś w Uci!!!!! na dlugo w Polsce?
    ja już po glosowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz po glosowaniu 💪💪💪🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...