28 lipca 2023

Och, jacy ci politycy...

 ... podli i przewrotni! Jak to szczuja pisomilicje na biedne kobiety, kaza im kucac i kaslac, otaczaja opieka w liczbie kilku silnych acz bezmózgich pismilicjantow, zeby sobie krzywdy nie wyrzadzila, a nawet rekwiruja lapka i telefon, zeby sprawdzic, czy nie szukala przypadkiem sposobow na odebranie sobie zycia. Tacy opiekunczy!  A lekarze jacy wredni! Najpierw skladaja przysiege Hipokratesa, a potem spokojnie czekaja az umrze plód, ktory i tak nie mialby najmniejszej szansy na przezycie, ale nie usuna go wczesniej, dajac szanse matce na przezycie, bo sie boja. Podobnie boja sie ginekolodzy, ktorzy na ekranach USG lub w wynikach badania wod plodowych widza, ze kobieta nosi w sobie twor, ktory poza jej organizmem nie przezyje, a jesli nawet, to nie bedzie czlowiekiem, tylko zlepem komorek niezdolnych do samodzielnego zycia i stanowienia o sobie. Jesli przezyje... to matke czeka gehenna az do smierci, jej lub tego czegos, co urodzila. Bez pomocy panstwa, bez dofinansowania, bez zadnej nadziei. Za to dobrze, jesli zdola to ochrzcic i, a jesli ta jej pociecha umrze, godnie pochowac z udzialem ksiedza, oczywiscie placac niemaly haracz, bo te sukienkowe zboki palcem nie kiwna bez colaski. 
 I teraz mam pytanie do Was, czy komukolwiek sie wydaje, ze to polscy politycy tak nie lubia kobiet, ze za wszelka cene i wszelkimi dostepnymi sposobami upodlaja je na kazdym kroku? Nie! Co takiemu wucowi i jego dupolizom przyjdzie z zakazywania skrobanek czy czekania na smierc plodu, wiedzac, ze to najczesciej oznacza rowniez smierc matki, co zyskaja nasylajac milicyjnych troglodytow na pacjentke, ktora przyznala sie lekarce do przyjecia srodka poronnego, a swoja droga lekarce nalezy sie medal za donosicielstwo. Czy myslicie, ze oni to sami wymyslili? Otoz zapewniam Was, ze nie! Autorem upodlania kobiet jest nie kto inny jak polski kosciol katolicki. Te gnoje tesknia za czasami, kiedy mogli dowolnie oskarzac madre i niepokorne kobiety o uprawianie czarow i wysylac na stos, a poniewaz raczej nie maja szansy na powrot czasow inkwizycji i konkwisty, kiedy to swoim sadystycznym sklonnosciom i skrywanemu  przed kobietami  strachowi mogli dac upust upodlajac je, torturujac i ostatecznie palac na stosach, wymyslili inny rodzaj tortur. A ze ta akurat ekipa polityczna oplaca sie kosciolowi za przymuszanie wiernych do poparcia, nie tylko wyplatami miliardowych haraczy, brakiem podatkow za dzialalnosc gospodarcza, oplacaniem skladek zdrowotnych i rentowych i mozliwoscia szarogeszenia sie we wszystkich placowkach budzetowych, to teraz pomaga we wspolczesnym "paleniu na stosach" kobiet. Najzabawniejsze jest to, ze wiekszosc tych "czarownic" w pelni sobie na takie traktowanie zasluguje. Poczawszy od slubow przed oltarzem, chrzczeniu dzieci, poprzez spowiedzi i koledy, koperty, ofiary i regularne uczestnictwo w mszach. Do lez bawi mnie udawany gniew niektorych bardzo poboznych matron na polskich politykow, pismilicje, lekarzy i czort-wie-kogo-jeszcze, a zamykanie oczu na rzeczywistych autorow upodlenia kobiet w Polsce. Albo sa tak glupie, albo tak skutecznie zindoktrynowane. Niechby sie juz przestaly osmieszac tym swietym oburzeniem, przeciez klechom jest dokladnie wszystko jedno, czy matka z martwym plodem w srodku umrze czy przezyje, jesli umrze, to tym lepiej, bo kosciol znow zarobi na pogrzebie i to podwojnym. 
 A dlaczego pismilicja tak chetnie rwie sie do interwencji? A kto tam idzie pracowac? Jakies pólmózgi po kilkutygodniowym przeszkoleniu, a wczesniej po czarnkowej szkole, gdzie bylo o cnotach niewiescich i posluszenstwie wobec mezczyzny. 
Dla nie obeznanych ze sprawa TUTAJ KROTKI OPIS SYTUACJI.

14 komentarzy:

  1. Przerazajace, straszne. Politycy i kosciol razem to jest zlo. Az tak strasznie to wyglada co piszesz, ze az bronie sie uwierzyc ze to prawda. Ale jednoczesnie wiem jak moze byc, jak ludzie moga byc okrutni, zacofani, moze rzeczywiscie niektorzy tkwia w sredniowieczu, albo jak u mnie 60 tysiecy lat do tylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie boje, ze beda oszustwa i manipulacje przy wyborach, wzglednie wprowadzi sie stan wyjatkowy i wybory sie nie odbeda, a to wszystko doprowadzi do wyjscia z unii i wprowadzenia dyktatury koscielno-politycznej. Jak w Iranie dresscode zaslaniajacy cala kobiete, jak w Salwadorze 30 lat za poronienie samoistne. Wszystko ku temu zmierza, ale ludziom rozdawane zasilki rozum odebraly.

      Usuń
    2. No niestety takie czasy, ze wybory moga byc oszukane, bo i latwiej dokonywac takich oszustw i ludzie chetniejsi do oszukiwania. Dlaczego sie Ty boisz, bo ja nie mam takiego uczucia zeby sie bac o wybory w Polsce. U mnie bedzie bardzo wazne referendum i boje sie, bo tez moze byc oszustwo, w zasadzie to jestem prawie pewna ze bedzie oszustwo.

      Usuń
    3. Niby nie powinno mnie to juz obchodzic, nic mnie z tym krajem nie laczy, nie mam nawet obywatelstwa, ale w koncu to moja pierwsza ojczyzna, spedzilam tam pol, zycia i mam tam jeszcze rodzine i przyjaciol. No i jestem dosc blisko, wiec kto wie, moze i na mnie bedzie miala wplyw tamtejsza sytuacja polityczna.

      Usuń
  2. Już chyba wszyscy wiedzą, sprawa się przewaliła przez media, przez blogownię...skoro ja wiem, bo ostatnio sobie pisdzellandie odpuszczam totalnie. a jakie epitety padały z ista katopatologii aisab::dzieciobójczyni !! rozumiesz to ? gdy jednocześnie bij zabij obcego na granicy białoruskiej. w tym dzieci. co za mentalność, co za brak moralności i faszyzm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wymagasz od katofundamentalistow czego? Empatii? Zrozumienia? To sa ludzie o niezwykle ciasnych horyzontach, nienawistni, nieprzejednani, nietolerancyjni, po prostu zli. Bo religie czynia ludzi zlymi, szczegolnie niektore.

      Usuń
    2. ech żeby to było złooo w czytsej postaci krystalicznej ale to jest popierdolone.

      Usuń
    3. To JEST zlo w czystej postaci. Chocby i popierdolone.
      Zreszta sama wiesz...

      Usuń
  3. Ja cały czas mówię, że konkordat powinien być zerwany w trybie natychmiastowym i kościół powinien utrzymywać sie z podatków, tak jak jest u Was. Ale coraz mniej wierzę, że to będzie zrobione. Sama miałam przykład, podczas pobytu w szpitalu, że rodzina nie mogła wejść, ale klecha ganiał po salach. To, co się dzieje, to już upodabnia się do średniowiecza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ludzie niby sie denerwuja, ale chrzcza, biora sluby koscielne i na pokropek sprowadzaja kleche. Czyli w pelni sobie na takie traktowanie zasluguja.

      Usuń
  4. Trochę wody jeszcze musi upłynąć w Wiśle, żeby dojrzały nowe, niezindoktrynowane pokolenia. Teraz obserwuje początki tego zjawiska w Polsce, ale nie mam złudzeń. Katoelektorat ma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie tylko, po co udawac oburzenie sytuacja, jaka kosciol zgotowal kobietom, kiedy nie ma sie w planach zaprzestania finansowania tej przestepczej organizacji.

      Usuń
    2. Nie mam zielonego pojęcia, ale prawdopodobnie brak mózgu.

      Usuń
    3. Smiala teoria, ale niewykluczone, ze prawdziwa.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...