25 listopada 2023

Chyba przyjdzie mi odszczekac...

 ... moja poczatkowo zla opinie o rotacyjnym Szymusiu... eee... to jest o panu marszalku sejmu Rzeczpospolitej. Nie mam najmniejszego zamiaru go tutaj oceniac, czy on szolmen czy nie, czy obcykanie z kamerami i szeroka publicznoscia pomaga mu w pelnieniu tej odpowiedzialnej funkcji, chlop robi, co do niego nalezy i chyba robi to dobrze. Mnie zas podoba sie, jak obchodzi sie z odpadem pisowskim, ktoremu sie wydaje, ze jeszcze rzadzi i porzadzi dluzej. Przy czym Szymus wgniata ich w bloto w tak finezyjny i elegancki sposob i z usmiechem na ustach, ze naleza mu sie wielkie brawa. Pisiory przyzwyczajone do wlasnego chamstwa i walenia maczugami po lbach, najlepiej od tylu, nie bardzo wiedza, co z Szymusiem zrobic, probuja go prowokowac, stosowac swoje typowo rynsztokowe metody, ktore jakos dotychczas funkcjonowaly, szczegolnie ze nadprezes jarozbaw wprowadzil je na salony i sale sejmowa, wiec bardziej z przyzwyczajenia niz przekonania stosuja je nadal. A tu zonk! Szymus nie daje sie ani sprowokowac, ani wciagnac w pyskowki, a z niesubordynacja chamow, ktorym nielatwo odspawac sie od koryta, radzi sobie po mistrzowsku. Jakby sie tym marszalkiem urodzil. Nie znaczy to wcale, ze mu zaufalam, bo ja nie ufam ludziom finansujacym zbrodniczych pedofili, jako ze finansowanie jakiejkolwiek dzialalnosci przestepczej czyni wspolodpowiedzialnym za owe przestepstwa. Tak wiec te wszystkie tace, koledy, ofiary, dotacje robia z wiernych wspolnikow zbrodni. A tak BTW, ciekawa jestem niezmiernie, czy poprzednik Szymusia, lubiacy sobie bzyknac nieletnie Ukrainki, zostanie rowniez pociagniety do odpowiedzialnosci. Film jest jakby co, wiec nawet nie ma co zaprzeczac. 
 Przygladam sie rowniez z wielkim zainteresowaniem tej kanalii, niejakiemu agentowi Tomkowi, postaci wyjatkowo obrzydliwej, a do tego tchorzliwej i nielojalnej w stosunku do bylych kolesi, ale nie odstajacej specjalnie od wzorca pisowskiej padliny. Podejrzewam nawet, ze bedzie mial nasladowcow, bo strach zaczyna panowac w szeregach butnych do niedawna wladcow absolutnych Polski. Na miejscu agenta Tomka zalozylabym sobie wysokie ubezpieczenie, bo calkiem niewykluczone, ze taki agent znienacka ulegnie smiertelnemu wypadkowi albo powiesi sie na lezaco na wlasnej kanapie czy tez potknie na schodach. Epidemie samobojstw lub wypadkow to w pisie dosc popularne choroby.
 Mam tez sporo zabawy sluchajac lub czytajac wyznawcow tej przestepczej partii i czcicieli pedofilow w szmizjerkach z narzucona na wierzch firanka. Jeszcze ujadaja, zachowuja sie jak pies zaszczuty gdzies w kaciku, ktory jeszcze usiluje gryzc i pyskuje, jakby nie czail zagrozenia.  Stosuja typowa dla tej warstwy spolecznej retoryke, jakby trudno bylo im wlaczyc myslenie. Jarozbaw, panbucek, rudy Niemiec, sprzedana Polska, tysiacplusy, -nastki, ci dawali, tamci zabioro. Pod twoja obrone... Ale nikt nie dorowna plugawemu Krystynowi (ze tak pozwole sobie zacytowac Wolanda), ta wariatka przechodzi sama siebie w zamieszczaniu idiotyzmow na swoim profilu w X. I to cos zostalo sedzia Trybunalu Konstytucyjnego i ma doktorat z prawa. Ale rowniez nie odstaje od wzorca pisowskiego idioty. Czy oni tam nie maja nikogo normalnego?

Co tu duzo mowic, ocencie sami.


 

26 komentarzy:

  1. Dzisiaj temat nie dla mnie. Tak mało mnie interesuje polska polityka i ani trochę nie uważam że to nieładnie. Próbowałam, czytałam, coś tam oglądałam, żadna partia, żadna polityczna osobowość nie rusza mnie. A przecież interesuje się bardzo polityka, głównie kraju w którym jestem, ale światowa też. A Szymon Hołownia jak najbardziej może być dobry jako Marszałek sejmu, podobno przez wiele lat prowadził telewizyjne programy rozrywkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem blizej, wiec sila rzeczy polska polityka budzi moje zainteresowanie, zreszta jeszcze do niedawna zyla tam moja mama. A Ty jestes daleko i tamta polityka nie ma najmniejszego wplywu na Twoje zycie, wiec po co sobie zaprzatac glowe. Ale przyznasz, ze wpisy tej sedzi trybunalu moga budzic obawy o jej zdrowie psychiczne.

      Usuń
    2. No wiesz uważam że ma jakiś talent, bo ja zupełnie nie umie tych kropek zastąpić słowami. A myślałam że dobra jestem w rozwiązywaniu łamigłówek.

      Usuń
    3. Tez tak myslalam o sobie, ba, nawet samej zdarzylo mi sie uzywac pisma gwiazdkowego (***** ***!), ale jej intencji nie udalo mi sie odcyfrowac.

      Usuń
    4. Az poczytalam o niej w Wikipedia. Powiem krótko uważaj (uważajcie) ona ma mistrzostwo w rzucie oszczepem.

      Usuń
    5. Nie no, to juz stara otyla prukwa, wiec nie ma co panikowac. Jak widac, ma tez braki szarej substancji w mozgu, latwo da sie ja spacyfikowac. :)))

      Usuń
  2. Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale Hołownia daje sobie radę z tym kotłem, a już najbardziej podobało mi się, jak ustawił kaczora do pionu, gdy ten chciał przemawiać. Teraz chce mu zabronić prywatnej ochrony w sejmie i to mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, Szymus zaskakuje pozytywnie na kazdym kroku i jesli tak dalej bedzie zrownywal tych pisowskich przestepcow z ziemia, to gotowa bede wybaczyc mu pewne niedociagniecia.

      Usuń
  3. na oglądanie sejmów nie mam czasu, ale co smakowitsze kawałki potem sobie paczę w internetach. Również na jego wystąpienia do dziennikarzy :-))) mam z nim ten sam problem. Zobaczymy tez co z ustawą antyaborcyjną? jeśli chodzi o religie, to rodzice właśnie wyprowadzają dzieci z religii i samorządy być może zaczną...wiadomo w Polsce nie w polsce. Podobno teraz rośnie poparcie lewicy ...za późno.
    nie wiem jakim językiem posługuje sie plugawy krystyn ...nic nie rozumiem. ale może juz sie uczy grypsery, gdyż wiadomo gdzie jest jej miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznaj, ze Woland wymyslil dla niej trafna ksywke.
      Nawet tutaj dotarl ten ledwie wyczuwalny swiezy powiew zmian na lepsze w Polsce, a im bardziej wieje, tym bardziej smierdza strachem pisdzielce i wyznawcy. I to cieszy, bardzo cieszy.
      Znow musialam Cie wyciagac ze smietnika, juz ktorys raz blogger podejrzewa, ze jestes spamem.

      Usuń
    2. może jestem?? spamem i sama o tym nie wiem ...
      Niemcy odetchnęli z ulgą, gdyż już serdecznie dość mają tej pisdzielskiej narracji obwiniającej ich o Wszystko.

      Usuń
    3. Pod tym wzgledem odetchneli, ale lamia sobie zielone lby, skad brac kase na wlasne fanaberie, bo zarabiac nie potrafia. Bedzie cud, jak ten rzad dotrwa do konca swojej kadencji, wszyscy maja juz ich dosyc. I to jest dla Niemcow wazniejsze od belkotu rzadu sasiedniego panstwa.

      Usuń
  4. M****** t* w D*****! I przeprazam za literowki! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))))) I tak nie zrozumialam! :))))))))))

      Usuń
    2. O to chodzi. Stare powiedzenie: "Mysl co mowisz, nie mow co myslisz!"

      Usuń
    3. U wielu ludzi jezyk nie ma zadnego polaczenia z mozgiem, to zjawisko jest szczegolnie zauwazalne u pisowcow.

      Usuń
  5. Podobnie do Teresy trudno mi oceniac to czego nie znam - poza ogolnym i tyczacym kazdego kraju, rzadu, polityka - kazdemu mozna cos znalezc , zarzucic, miec powod do braku zaufania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! To tylko taka moja refleksja i zmiana opinii, bo ponoc tylko krowa nie zmienia pogladow. No i nie kazdy umie sie przyznac do bledu, a ja czynie to powyzszym. :)))

      Usuń
  6. Szymuś wypadł w moich oczach bardzo pozytywnie w momencie nie przedłużania obrad. Podobno Jarozbaw nie lubi rano wstawać. Pewnie i to (oprócz normalnego SKS) jest powodem drzemki podczas obrad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarozbaw powinien juz dawno udac sie na zasluzony spoczynek, bo zaczyna pierniczyc jak Piekarski na mekach, gada (mlaska) od rzeczy i jest juz tylko zalosny. I albo bedzie musial sie dostosowac, albo niech spada na drzewo liscie pompowac.

      Usuń
  7. A więc Hołownia błyskawicznie wdarł się do panteonu lemingowych idoli... Wystarczy Kaczora spostponować by stać się bohaterem półnarodowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie czytales uwaznie. On nigdy nie zostanie moim idolem, bo siedzi zbyt blisko tej przestepczej organizacji, jaka jest kosciol katolicki w Polsce. Ale nie przecze, podoba mi sie, jak z klasa daje sobie rade z chamami pisowskimi.

      Usuń
    2. Zawsze czytam uważnie. Nie pisałem o Tobie, Pantero. Wiem, że trochę Ci brakuje do bycia pełnokrwistym lemingiem...

      Usuń
    3. Pelnokrwisci sa jedynie wyznawcy, bozia, janpawelpedofil, pis i jarozbaw, zasilki.

      Usuń
  8. Jedno, co zawsze u Szymusia mi się podobało, to jego arcywysoka inteligencja. Roznosi w pył wszelkich adwersarzy. A to od zawsze działa na mnie jak afrodyzjak :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...