23 grudnia 2023

Wesolych!

 


30 komentarzy:

  1. Toyko z rodzina, dziękuję bardzo i życzę wzajemnie. Oby się nam spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A poza tym, Toyko kochana jestem zachwycona Twoja uroda i mądrością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod futrem nie widać.
      Dziękuję razem z Korkiem i Pi. Oni ślą lizy i przyjazne gryzy zwłaszcza dla Toyki.

      Usuń
  3. Ciri odwzajemnia oraz koty Maniek i Luśka dla Bułki i Królowej też przesyłają.
    Ja Wam też spokoju i ZDROWIA zażyczam jusz. ZDROWIA i spokoju. cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mame dogorywa w lozku, wiec raczej jutro obie zostaniemy w domu, mame zeby nie pozarazac reszty rodziny, a ja bede ja pilnowac.

      Usuń
    2. Tak chcialam spokoju, to go sobie wykrakalam. :)))

      Usuń
    3. A widzisz! Los Cię słucha. :-)

      Usuń
    4. :))) To dlaczego ten sqrwiel nie slucha, kiedy zycze sobie wygranej w totka? Sie pytam?

      Usuń
  4. Bardzo mila forme zyczen wymyslilas Toyko a w czapce mikolajowej jest ci szalenie do twarzy mimo iz nie wyglada ze jestes z tej dekoracji zadowolona.
    Dziekuje serdecznie, Bella dolacza sie do podziekowan - a nasza rodzina zyczy Twojej, ludzkiej i zwierzecej, miec udane swieta, wspanialy Nowy Rok, jak piszesz beztroski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia, jestem zadowolona, ze wszystkiego jestem zadowolona, co mame sprawia radoche, wiec i ta czapka mi nie wadzi.

      Usuń
  5. Spokojnego przeżycia tych dni życzy bezsierściuchowa SJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu, bedziem siedziec z mame w domu, bo mame rzezi i tak zle sie czuje, ze lepiej niech nie chodzi do ludzi, bo cos im moze sprzedac. Bede sie nia opiekowac.

      Usuń
    2. Mame Toyki, Ty uważaj na siebie i może jakiś SOR czy coś innego, co tam u Was jest? To nie przelewki, Mame Toyki, a co na to reszta sierściuchów? Znaczy się kociambry?

      Usuń
    3. Bylam dzisiaj na swiatecznej pomocy lekarskiej, mam silne zapalenie oskrzeli i dostalam antybiotyk.

      Usuń
  6. Samych wspaniałości, duuużo zdrowia Anusiu dla Ciebie i calutkiej Rodziny.
    Życzy Beza z Bezową i Bezowym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, zdrowia to ja na gwalt potrzebuje, albowiem dopadla mnie jakas zaraza i jutro zostaje w domu, zeby nie pozarazac corek i wnukow. Taka bede miala wigilie, ale Toya bedzie sie mna opiekowala, wiec nie bedzie mi smutno.

      Usuń
  7. Toyka dla wszystkich Was zdrowia, a dla Mame cierpliwości, no i tej wygranej w totka - to niech wreszcie zagra - kumpel Gutek z Mame 😘🍀😘🍀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mame gra leguralnie co tydzien, wiec ta uwaga byla nie na miejscu. :)))))
      A poza tym dziekuje, ciociu.

      Usuń
  8. Toyka, Czuwaj nad ta czeradka ludzka w czasie rodzinnych swiat, zeby sie nie przejadly, zeby sie oplatkiem z toba tez podzielily, zeby byli wesoli, zdrowi, odstresowani. I zeby swieta zostaly dla wszystkim milym wspomnieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede czuwac nad mame, bo zostajemy w wigilie w domu, we dwie tylko. Mame emituje zarazki, wiec rodzina uznala, ze lepiej niech se emituje w domowym zaciszu, a nie na dzieci. Juz sie ciesze na to nasze tete a tete.

      Usuń
  9. Zdrowia i spokoju, trzymaj się ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, to miało być pod poprzednim postem.
      A teraz do Toyki:
      Żeby mama wyzdrowiała
      i na spacer Cię zabrała,
      Żeby smakołyki wpadły,
      by ci koty ich nie zjadły ;)

      Usuń
    2. Próbuję z całych sił, ale coś słabo mi to trzymanie wychodzi. 🤭

      Usuń
    3. Oj, nie, to miało być pod następnym postem! Namotałam!!!

      Usuń
    4. Oj tam, wszystko dobrze i wazne, ze ja zrozumiałam.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...