17 grudnia 2023

Juz i tak...

 ... mam wsrod niektorych mocno politycznie poprawnych latke rasistki, bo nie roztkliwiam sie nad inwazja mlodych, silnych i zdesperowanych mezczyzn, ktorzy za cel postawili sobie okupacje i islamizacje Europy, a w szczegolnosci Niemiec, gdzie zasilki socjalne sa podobno najwyzsze, a prawo najlagodniejsze w stosunku do wszystkich, ale zwlaszcza dla kolorowych, ktorzy podobno sa straumatyzowani na tyle, ze nie wiedza, co czynia. Dziwne tylko, ze ta trauma, ktora tak skrzetnie pokazuja do kamer mija natychmiast po tym, kiedy juz sie tu zadomowia, wtedy przeobrazaja sie w bezwzglednych przestepcow. No dobra, nie wszyscy, ale znakomita wiekszosc. Pancie siedzace w Polsce i znajace zagadnienie z filmu Holland darza mnie niechecia, a przeciez ja tu nie przyjechalam pelna uprzedzen do innych ras. W Lodzi bylo mnostwo cudzoziemcow, bo mielismy jedyne w Polsce studium jezyka polskiego dla zagranicznych studentow i kazdy musial najpierw wlasnie tam nauczyc sie polskiego, zanim zostal wyslany w inne miejsce na studia. Wtedy, za tzw. komuny, nikt ich nie przesladowal jak obecna katolicka ekipa pisu. Tutaj tez zylam w mieszanym spoleczenstwie, zapraszalam i bylam zapraszana do ich domow, z niektorymi przyjaznimy sie do dzisiaj, ale nawet oni mowia, ze polityka Merkel, jej herzlich willkommen dla calego swiatowego scieku i dalsze ich tutaj traktowanie ulgowo, doprowadzilo do zlych nastepstw, w tym gigantycznego wzrostu poparcia dla AfD. Ale mimo tego stare partie nadal ani mysla zejsc z toru glupiej poprawnosci. Tylko tak dalej, choc bezpieczenstwo w kraju zbliza sie do zera. 
 Nie jestem i nigdy tez nie bylam antysemitka, jednak wyjatkowo nie podoba mi sie to, co Zydzi wyprawiaja w Strefie Gazy, podobnie zreszta Palestynczycy, zeby nie bylo, ze w tym konflikcie jestem "za kims".  Ja z natury nie lubie konfliktow, a przemoc jest mi bardzo obca, co nie znaczy, ze komukolwiek pozwole nasrac sobie na glowe czy zdominowac w jakikolwiek inny sposob. Mam jednak bardzo mieszane uczucia wobec takiej czolobitnosci wobec Zydow. W Polsce trwa od dziesiecioleci przepychanka w sprawie krzyza nad drzwiami w sejmie, ale nikt sie nie zajaknie, kiedy na swieto Chanuka zapalana jest menora. Zastanawia mnie cel tej pokazowki. Powiecie, ze w Polsce zyje wielu Zydow, tak, ale zyja tam rowniez inne narodowosci wyznajace inne religie, dlaczego wiec w sejmie nie swietuje sie np. konca ramadanu u muzulmanow czy swieta reformacji u ewangelikow? Dlaczego okazuje sie szacunek tylko jednej religii, oprocz tej rodzimej? Po ekscesach Brauna zastanowila mnie przewaga popierajacych go komentarzy, nawet sposrod przeciwnikow pisu i zwolennikow nowej wladzy. A juz zwlaszcza w obliczu tego, co dzieje sie na Bliskim Wschodzie. To, ze Niemcy obchodza sie z Zydami jak ze zgnilym jajem, jest dla mnie oczywiste, chociaz ostatnio wyczerpala sie nawet niemiecka tolerancja i cierpliwosc, pewien Zyd zostal skazany prawomocnym wyrokiem za usilowanie prowokacji antysemickiej. Taki jakis posledniejszy spiewak sugerowal, ze pracownik hotelu odmowil mu obslugi, dopoki nie schowa zlotej gwiazdy Davida noszonej na lancuszku. Tymczasem zeznania swiadkow, a w szczegolnosci zapisy monitoringu wyraznie wskazywaly, ze ten wisiorek nie byl widoczny. Teraz zydowski zapiewajlo musi zaplacic grzywne, pokryc koszty sadowe, ale pewnie na tym sie nie skonczy, bo i pracownik hotelu, i sam hotel maja go skarzyc z powodztwa cywilnego o odszkodowanie za pomowienie i to pomowienie grubego kalibru. Malo tego, siec hoteli, gdzie mialo to miejsce, zanotowala spore straty, goscie wycofywali rezerwacje, no bo nie chcieli mieszkac tam, gdzie panuje taki ostry antysemityzm. Gdybyscie chcieli o tym poczytac, ów Zyd to niejaki Gil Ofraim, poszukajcie w internetach.
 I zeby byla jasnosc, potepiam to, co zrobil ten czubek z konfy, bo nie chce dodatkowej latki antysemitki, wystarczy mi rasistka.

34 komentarze:

  1. Z pierwsza częścią posta zgadzam się całkowicie, też na pewno widziana jestem tutaj jako rasistka, bo też nie cackam się z uchodźcami tylko dlatego że maja ciemny kolor skóry, tak się składa że w Melbourne jest ich przestępczość duża, tworzą gangi, napadają.
    Specjalnie mnie to nie dotyka co inni myślą o mnie, sama wiem że nie jestem rasistka, mało, mam dwa ideały kobiece, jedna to Aborygenka, polityk, senator Jacinta Nampijipa Price, szanuje, podziwiam, lubię jej słuchać, bo jest inteligentna i odważnie mówi prawdę. Mój drugi ideał to dziennikarka Rita Panahi, przybyła do Au jako dziecko z rodzicami z Iranu, przybyli jako uchodźcy, rodzice jej byli prześladowani przez Shia islamski rząd. Rita jest cudowna, odważna, zawsze szczera w tym co mówi czy pisze, poza tym umie być wesoła, dowcipna, lubię razem z nią śmiać się, pamiętam jak zmusiła się do słuchania książki Harry’ego i jak dowcipnie komentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niektorzy po prostu chca w nas widziec rasistki, skoro nie piejemy hymnow pochwalnych na temat tzw. uchodzcow, ktorzy w gruncie rzeczy nimi nie sa, za to sa w wiekszosci migrantow. Z Polski wyglada to inaczej, oni nie zmagaja sie z przestepczoscia migrancka, polskim nauczycielkom te ich pomioty nie groza nozami, stamtad zatem widok jest zaburzony i wyidealizowany. Mnie nawet nie przerazaja ci, ktorzy juz tu sa, ale te setki milionow czekajacych w kolejce na przerzut do Europy, a szczegolnie Ger-money.

      Usuń
    2. Poczekaj trochę, niedługo dużo się zmieni w Polsce. Przecież nie może być taka granica na wschodzie, z tym drutem kolczastym, to musi być zlikwidowane, przecież nie może być dalej tak jak na filmie Zielona granicą.

      Usuń
    3. Wierzysz w to, ze ktokolwiek, kogo wpuszcza do Polski na azyl, bedzie chcial w tej Polsce zostac? Przeciez wszyscy ci, ktorych tam na granicy wylapali, przysiegali, ze oni wcale nie chca tam byc, niech ich puszcza, bo oni chca do Ger-money.

      Usuń
    4. Wierzę że tym razem będą w Polsce, już budują dla nich porządne mieszkania, Europa dopilnuje żeby mieli też porządne zasiłki, no żeby im się dobrze żyło.

      Usuń
    5. I tak stamtad uciekna, moge sie zalozyc, oni przeciez nie szukaja bezpieczenstwa w ucieczce przed wojna, ale cieplego miejsca, gdzie beda mogli zostac zawodowymi odbiorcami socjalu i dokonywac przestepstw, za ktore nie beda surowo ukarani.

      Usuń
    6. Już Europa dopilnuje żeby sprawiedliwie podzielić uchodźców, mówię Ci nie wypuszcza ich z Polski, przecież u Was już nie ma miejsca dla nich, a w Polsce jest dosyć luźno.

      Usuń
    7. Jak beda chcieli, to sie przedra, za duzo mieliby w Polsce do stracenia, a poza tym oni dobrze wiedza, ze tam podskoczyc sie nie da, bo zaraz maja po ryjach od jakichs wojow maryji czy innych zolnierzy archaniola.

      Usuń
  2. Natomiast z druga częścią posta nie zgadzam się. Terrorysci, Hamas bestialsko, nagle, bez powodu, podstępnie 7 października napadl na niewinnych ludzi, dokonali makabrycznej, barbarzyńskiej rzezi na dzieciach, kobietach, całych rodzinach, zabili 1200 osób, porwali 240 (chyba). Izrael wypowiedział wojnę, dał tamtym ludziom 48 godzin żeby mogli opuścić teren, a że Hamas im nie pozwala opuścić to już ich sprawa. Wojna polega na tym żeby pokonać wroga i zawsze niestety cywile giną. Gdyby Hamas oddal zakładników nie było by wojny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tylko, ze w latach 40-tych ub. wieku to Zydzi wpakowali wlasne dupy na teren Palestyny, bo ONZ zarzadzil, ze maja miec wlasne panstwo i sila ich tam wprowadzila. Ten konflikt trwa nie od napasci Hamasu sprzed kilku tygodni, nie od roku czy dziesieciu lat, dlatego uwazam, ze jedni warci sa drugich.

      Usuń
    2. A ja gdzieś ostatnio czytałam że tam zawsze byli Żydzi a nie Arabowie. Pokazali na mapie że nazwali część Palestyna, ale że to była tylko nazwa. Znudziło mnie to czytanie, wiec już teraz nie za dużo wiem, utkwiło mi tylko że Żydzi byli tam zawsze. Może uda mi sie to odnaleźć i lepiej zrozumieć. Ale i tak nie uważam że jedni warci są drugich, szczególnie teraz po tych ciągłych protestach pro-Palestyna, okropne to było i jest ta nienawiść do Żydów, tutaj na początku były transparenty przerażające.

      Usuń
    3. Dziwny to narod, ktorego nikt nie chce u siebie, antysemityzm panowal nie tylko w nazistowskich Niemczech, byli przepedzani i tworzyli diaspory na calym swiecie. Masz racje, oni tam w Palestynie kiedys zyli, ale w Palestynie, a nie w panstwie Izrael, ktore zostalo przez swiatowe mocarstwa sztucznie utworzone, wykrojone i odebrane innemu panstwu. Nie zastanowilo Cie, dlaczego Zydzi sa niespecjalnie lubieni i to na calym swiecie? Wszyscy robia dobra mine wedle poprawnosci politycznej i po holokauscie, jaki ich dotknal, ale to, na co sobie pozwala panstwo Izrael, przekracza granice przyzwoitosci. Bomby fosforowe juz od dawna sa zakazane na calym swiecie.

      Usuń
    4. To prawda że są niespecjalnie lubiani, ale są pracowici, zasiłków nie biorąi tutaj mogą być właśnie dlatego nie lubiani bo ogólnie naród jest leniwy. A politycznie, co jest niesprawiedliwe, trzymają stronę Palestyny, bo tutaj jest Muzulmanow 10 razy tyle co Żydów.

      Usuń
    5. Jedno trzeba im przyznac, ze te ich diaspory znakomicie wspieraja zyjacych poza Izraelem Zydow. Polacy mogliby sie od nich uczyc, zamiast klocic sie miedzy soba i donosic jeden na drugiego.
      Niemcy tez nie maja latwo, bo nasprowadzali miliony antysemickich Arabow i niemieccy Zydzi boja sie wychodzic na ulice.

      Usuń
  3. Nie martw się, jest nas dwie.
    Natomiast nie mogę się przemóc, aby współczuć Palestyńczykom albo potępić Izraelitów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wspolczuje nikomu stamtad, obie strony sa po jednych pieniadzach, tam nikt nie jest poszkodowany, a winni sa wszyscy.

      Usuń
    2. W żadnym wypadku, ani trochę nie potępiam Izraelitów, nawet mi to nie przyszło do głowy żeby ich potępiać. Zresztą ja im współczuję.

      Usuń
    3. Mnie oni wszyscy sa doskonale obojetni.

      Usuń
  4. wiesz i polaki mają wojenna czkawkę żydowską, i powinni mieć. tak jak i francuzi zresztą, kolaboranci pieprzeni. ja jestem za żydami. zawsze. tak już mam. pewnie z mlekiem matki, babki wyssałam albo genetyka, że traumy wojenne. nie podoba mi się ta wojna, która nigdy sie nie skończy, bądźmy realistkami... terroryści palestyńscy to skurwysyny a Binjamin Netanjahu to kaczorowaty twór, który ten akurat konflikt sprowokował, bo wojna jest świetna, zeby wprowadzić dyktaturkę, prawda? a wywiad izraelski najlepszy na świecie...podobno.
    W polskich sejmach i innych palcówkach publicznych w tym szkołach NIE MA MIEJSCA na żadne rekwizyty wiary jakiejkolwiek. amen.
    raz niech zrobią z tym porządek najlepiej ustawą. i będzie spokój. stare babcie z wąsami katopato się uspokoją i wszyscy pozostali wyznawcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczynski pewnie zaluje, ze w pore nie wprowadzil stanu wyjatkowego, bo jeszcze by sobie porzadzil, a tak musi sie zwijac. Ja tez na poczatku bardziej sekundowalam Zydom, dopoki nie dowiedzialam sie, ze uzyli bomb fosforowych, od dawna surowo zakazanych. Niechby sie wzajemnie wybili w pien, zaden z tych narodow nie zasluguje na pomoc. Wszyscy oni sa po jednych pieniadzach.

      Usuń
    2. no nie do końca się z tym zgadzam, palestyńczycy nie przeżyli holocaustu w Europie, nie mieli przez tysiące lat pogromów. ... palestyńskie organizacje terrorystyczne Hamas, OWP czy inne, to mordercy!!! mordują i terroryzują też własny naród,
      ale Netanjahu to też nie lepszy sie okazuje... niemniej wiesz jakie mam zdanie i z czego ono wynika.
      Cos Ty, jaki stan wyjątkowy? te dziadersy nie mają jaj, pisałam od początku. jak poważnie traktować ludzi, którzy zaspali na stan wojenny, nigdy go nie przetrzymywano, nie internowano:
      https://wiadomosci.dziennik.pl/historia/ciekawostki/artykuly/515324,jaroslaw-kaczynski-internowanie-1981-stan-wojenny-sb-przesluchanie-dokumenty.html
      no i jak tu w pampersach robić rewolucje?? :-DD

      Usuń
    3. Ale cos tam przebakiwano jeszcze na dlugo przed wyborami, ze wuc bedzie robil wszystko, zeby tej wladzy nie stracic, wlacznie wlasnie z wprowadzeniem stanu wyjatkowego, zeby do wyborow w ogole nie moglo dojsc.
      Zydzi na tym holokauscie jada bez przerwy i wydaje im sie, ze bez konca moga odgrywac ofiare przesladowan. Niech sie w koncu ogarna, nikt ich od dawna nie przesladuje.
      Podobnie zachowuja sie Polacy, 80 lat minelo od wojny, a ci nadal maja pretensje do Niemcow, ze ich napadli w 1939.

      Usuń
    4. Jak to nikt Żydów nie prześladuje, właśnie że są prześladowani. Najpierw zaraz po masakrze 7 października, były celebrację muzułmańskie, tutaj takie były marsze radości i wykrzykiwania wszystkiego co najgorsze na Żydów. A te wszystkie protesty pro palestyńskie i transparenty “gas the Jews” “f… the Jews” bylo tutaj, w Melbourne, Sydney. I znowu tutaj napadali Żydów na ulicach, dzieci bały się iść do szkoły.

      Usuń
    5. Aniu, Żydzi zawsze będą prześladowani ....taka karma :-)
      a sensowni Polacy sensowni nie patrzą w przeszłość, tylko w przyszłość !!! i nie mają juz takich gadek ani do Niemców, ani do Ukraińców ...ani do Żydów. Sensowni czyli całkiem sporo. w tym młodzi ludzie :-)

      Usuń
    6. Dziefczynki, bo Zydzi to narod wybrany, pewnie do przesladowania wlasnie. Ciekawe, ze nikogo innego, tylko wlasnie ich albo przesladuje sie na calym swiecie, albo nie pozwala zlego slowa na nich powiedziec. Nie ma zadnego innego narodu, tylko oni. Ciekawe dlaczego.

      Usuń
  5. Jestem czesciowo z Toba a czesciowo z Teresa :
    zgadzam sie calkowicie jesli chodzi o powszechny zalew emigracyjny, zwlaszcza ze zaden kraj nie jest tak tym dotkniety jak USA - a widze i odczuwam to na wlasnej skorze i kieszeni, nie jak Polacy dla ktorych emigracja jest pieknym haslem, widzianym z daleka.
    Natomiast kompletnie nie rozumiem poparcia dla Palestyny a potepienia Izraelczykow. Czyz nie maja prawa bronic kraju i obywateli gdy zostali napadnieci? Ich kraj istnieje, w dodatku kwitnie i rozwija sie co palestynczykom jest igla w oku nie mowiac ze majac swoj kraj niczego za te lata nie zrobili dla jego rozwoju. I niestety sa terrorystami. Zawsze, jesli mnie ktos zmusi do wyboru, stane po stronie izraelczykow a ich historia czasow wojennych nie ma z tym nic wspolnego.
    Tak Tereso - odczuwam podobnie do Ciebie a jak ktos to nazwie malo mnie obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serpentyno, wiedziałam że się zgodzimy i będzie wsparcie. Jest takie poparcie dla Palestyny, bo jest ich dużo, a w większości to terrorysci i boją się ich. U mnie mój lewicowy rząd jest zupełnie wyraźnie po stronie Palestyny, ale opozycja mocno ich krytykuje i broni Izraelczyków. I razem z opozycja wstydzę się za te protesty pro-Palestyna, które są pełne nienawiści do Izraela.

      Usuń
    2. Serpentyno, zle mnie chyba zrozumialas, ja nie popieram Palestynczykow, Zydow zreszta tez nie, oni wszyscy sa siebie warci, jak nie jedna strona napada, to robi to druga, obie sa rownie winne temu konfliktowi, obie rownie poszkodowane w wojnie. I nie zapominaj, ze to ONZ wpakowal na teren Palestyny panstwo Izrael. Kto wiec komu jako pierwszy zalazl za skore? Tak wiec nie jestem ani po stronie Arabow, ani Zydow, zeby byla jasnosc.
      Niemcy tez maja problem, poczucie winy i imperatyw ochrony Zydow za II WS i kilka milionow arabskich antysemitow, na ktorych tez nie dadza zlego slowa powiedziec. Jak to pogodzic?

      Usuń
    3. Ja to wiem ale skoro zrzuca sie wine na ONZ to moze rozsadnym byloby by on pokojowo rozwiazal konflikty? Przy okazji dodam iz rozpirzylabym ten caly ONZ ktorego utrzymanie kosztuje a nic nie robi
      Poza tym czyz Izraelowi nie nalezalo dac wreszcie jakies miejsce na Ziemi? Mnie nie dziwi iz czuja sie zwiazani dluga historia do tego terenu. Mysle ze byloby mozliwym zyc na swych przydzielonych terenach jesli nie w przyjazni to w pokoju ale widac nie da sie.
      Pytasz kto komu pierwszy zaszedl za skore? Proste - bylo ustalone, palestynczyki podpisali - i nagle napadli. Kto wiec jest agresorem w tym konkretnym przypadku? Dla mnie jasne.

      Usuń
    4. A teraz wyobraz sobie, ze jakis bezwartosciowy ONZ zarzadza, ze bedzie panstwo, powiedzmy ruskie, w miejscu, gdzie zyjesz i albo powinnas sie wyprowadzic i oddac im dom, albo bedziesz musiala sie przyzwyczaic i zyc z nimi w zgodzie. Bo oni tam przed wiekami zyli i beda wracac na swoje.
      No chyba nie bylabys zachwycona, nikt by nie byl. A czy Palestynczycy podpisali? Pewna jestes?

      Usuń
    5. Izraelczycy tez tam zyli - i jak to pogodzic? ONZ wybralo iscie salomonowe wyjscie - podzielic dziecko na pol - liczac ze da sie obie strony pogodzic. Okazalo sie niezbyt fortunnym ale tylko dlatego iz arabska natura okazala sie mocniejsza.
      Masz tu jeden link mowiacy o podpisanych umowach. Nie mam ani czasu ani ochoty szukac wiecej i bardziej aktualnych, wydaje mi sie ze nawet jedna swiadczy o tym ze byly i istnieja :
      https://www.pbs.org/wgbh/frontline/article/timeline-israeli-palestinian-peace-process-1993-oslo-accord/

      Usuń
    6. Pod wklejonym przez Ciebie linkiem sa juz pozniejsze umowy, ja mam na mysli, ze w tych latach 40-tych Palestyna chyba niczego nie podpisywala, wsadzili im Zydow w granice i tyle. To sie nigdy nie skonczy.

      Usuń
  6. Pantero, podpisuję się, żebyś wiedziała, że czytałam. Nie myślę tak jak Ty, ale to nie znaczy, że nie czytam z zainteresowaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...