26 stycznia 2024

Orety!

 Lomatkobosko, jak pizdzi! Skonczyly sie mrozy, temperatury skoczyly drastycznie w gore, co tez oczywiscie nie jest zdrowe dla meteopatow, ale najgorsze to rownie drastyczny spadek cisnienia atmosferycznego w dol. Nic dziwnego, skoro Europe wzial w posiadanie gigantyczny front nizowy, a z polnocnego zachodu nadciaga nastepne monstrum, o, tak to mniej wiecej wyglada:

Zródlo: Tagesschau

   Tylko Hiszpania i Portugalia maja sie nienajgorzej, choc, jak znam zycie, niedlugo zaczna tam kwekac, ze im za goraco i za sucho. Za to u nas klasycznie, znow pada, co wyjatkowo nie w smak jest zielonym, bo im sie retoryka w straszeniu globalna susza nie zgadza. W poniedzialek zatem temperatura nagle skoczyla, nie tylko caly lezacy snieg sie stopil, ale i deszcz zrobil swoje, wiec kiedy wracalam z pracy obok Kiessee, pomyslalam, ze dlugo nie potrwa, jak zamkna znow ulice, bo poziom Flüte byl juz bardzo wysoki. No i chyba w godzine po moim powrocie do domu strona miejska na fejzbuku oglosila blokade ulicy. 
 A potem nastapil totalny armagiedon, wichur rosl w sile i w srode osiagnal chyba apogeum, bo kiedy jechalam, hustalo mi samochodem, rzucalo galeziami, a po drodze widzialam przewrocony mobilny kibelek TOI TOI. Samolotami to tak rzucalo, ze jeden w drodze do Manchesteru wyladowal w ... Budapeszcie czy tam Bukareszcie, nie pomne. Wstapil do piekiel, po drodze mu bylo, jak mawiala moja babcia. Do tego w srode zaczal sie duzy strajk na kolei, ktory ma potrwac do poniedzialku 29 stycznia, wiec dodatkowo w miescie zaroilo sie od samochodow, w tym wiele z obcymi rejestracjami, bo ludzie jakos musieli do roboty dojechac. 
 A zeby bylo jeszcze weselej, to wiele ulic w miescie jest w stanie permanentnego generalnego remontu, a wiec wszedzie mamy jakies objazdy i balagan. 
 Do tego tuba propagandowa obecnego rzadu robi co moze, zeby pozbyc sie groznego konkurenta, ktory zostal druga sila w panstwie. Organizuja na sile protesty, manipuluja i przeklamuja, calkiem jak pis w Polsce. Nasz drugi program telewizji panstwowej, ZDF, ten sam, ktory tak chwalil sylwestra 2015/2016 i dopiero po czterech dniach niechetnie i po cichu wyplul, ze wcale tak pokojowo nie bylo, ze byly gwalcone i napadane kobiety, ze byly napady rabunkowe, a wszystko za sprawa tych straumatyzowanych uchodzcow. To teraz pokaze Wam zdjecie, a nawet dwa dla porownania, jak to samo miejsce pokazala lokalna strona Hamburga i ZDF:


 No coz, w tej klamliwej telewizorni tak pojechali po bandzie, ze tlumy chodza po wodzie. Jak mi to przypomina TVP1 za czasow pisu, nie cofna sie przed zadnym swinstwem, zeby tylko nie przekroczyc granic wydumanej i chorej poprawnosci politycznej. A tylko sie osmieszaja i potem falszywie dziwia, ze partii AfD rosnie poparcie.

38 komentarzy:

  1. A u mnie pogoda całkiem, całkiem. Kończy się drugi miesiąc lata, temperatury najczęściej 23-27, dzisiaj tylko 21 i przez najbliższy tydzień podobnie. Upałów w zasadzie jeszcze nie było, naliczę najwyżej 4 dni po 30 stopni i to były takie pojedyncze, deszczu w sam raz. A też straszyli susza, już od roku straszyli wielka susza, farmerzy uwierzyli i podjęli decyzje, których teraz żałują i maja wielkie pretensje do meteorologów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meteorolodzy ida reka w reke z zielonymi, malo tego, ja mam wrazenie, ze przewiduja pogode na ich zyczenie i dla nich wieszcza zmiany klimatyczne. U nas tez nietypowa zima, lagodna i bezsniezna, choc byly dni, ze przymrozilo. Ale pewnie niedlugo w tej "suszy" zielonych potoniemy.

      Usuń
  2. A to ciekawe to zdjęcie z ludźmi na wodzie, takie science-fiction, może zresztą na obu zdjęciach jest większy tłum niż naprawdę był i jak tu wierzyć. Chociaż protesty wszelkiego rodzaju są popularne, polityczni aktywiści potrafią ludzi zorganizować, te protesty są dobrze przygotowane, są nawet płatne osoby na protestach. No i w tym przypadku który pokazujesz, protest zorganizowany przez polityków-aktywistów zielono-lewicowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie, kto i po co posuwa sie do takich falszerstw, przeciez to jest bardzo latwe do odkrycia, wiec tym wiekszy blamaz. Czy ta stacja telewizyjna ma nadzieje, ze jej odbiorcy, w przewadze ludzie starsi, nie maja internetow? Przeciez i bez tego oszustwa bylo sporo ludzi, wiec zastanawiam sie, po co to robili.

      Usuń
    2. Stacje telewizyjne, ba wszystkie media są takie same, propagandowe i poprawne, ale tylko tak jak im pasuje, a kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawda.

      Usuń
    3. Ten cytat towarzysza Goebbelsa powinien wisiec na scianie, a najlepiej juz nad wejsciem we wszystkich poprawnych politycznie niemieckich mediach, telewizjach, studiach radiowych i wydawnictwach.

      Usuń
  3. U mnie wczoraj też pizgało, myślałam, że zerwie mi z karku ten gupi łeb razem z uszami :) A przedwczoraj, idąc na imprezę bladym świtem, na odcinku kilometra przemokłam do nitki, choć miałam parasol i teoretycznie nieprzemakalny płaszcz. No cóż, życie. Poczekamy, czy i Twoi niemieccy przeciwnicy dościgną w wariactwie pisdzielców. Bladym świtem dziś, bo wyprana schnę, do szpitala jadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze zanim poprawni politycznie eko terrorysci wzbudza w nas milosc do najezdzcow, tamci zdaza nas wybic. Bo juz nawet prawilne stacje wspominaja, acz niechetnie, ze islamskie ruchy terrorystyczne przybieraja na sile. Jeszcze kilka lat temu migranci nie wazyli sie atakowac policji, teraz jest to na porzadku dziennym, nie ustaja tez proby tworzenia no go areas. Oni sie szykuja, nasi spia i przekonuja narod, ze trzeba kochac najezdzcow.

      Usuń
    2. A już starożytni Rzymianie wiedzieli, że si vis pacem, para bellum :) Tak dziś od rana za mną łacina łazi :P

      Usuń
    3. Nooo, tutaj na 100% wszyscy obudza sie z reka w nocniku i, jak rasowi zlodzieje, beda zaprzeczyc, ze to ich reka oraz brac w obrone agresorow, tlumaczac ich zachowania trauma, jak to ma miejsce juz od kilku lat.

      Usuń
  4. Ja się cieszę, że wreszcie zniknęło białe paskudztwo z ulic i chodników, ale deszczu, to chyba już mamy dość. Wczoraj było apogeum i wiatru i deszczu. Obydwoje byliśmy czterokrotnie, dokładnie zmoczeni przez deszcz, a raczej przez ulewy. Podczas wieczornego wietrzenia Gutka, przestało padać, ale wiatr jest cały czas, trochę słabszy, ale wysuszył ulice. Mam nadzieję, że uda mi się jechać do Tuszyna w niedzielę, bo w poprzednie dwie, to było cienko na drodze. Chcę sprawdzić, czy pokazały się kurtki, przejściówki, bo moja czarna woła o emeryturę, a gruba, jest mi za ciepła do chodzenia z Gutkiem na spacery. Dobra była na temperatury poniżej -10, a teraz chodzę w niej ugotowana, mimo braku swetra pod kurtką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie fajne dwie kurtki zimowe, ale chodze w nich sporadycznie, bo nadaja sie tak jak Twoja, tylko na wieksze mrozy, w przeciwnym razie gotuje sie i poce. Niby sa to kurtki "oddychajace" i ten nadmiar wilgoci powinien teoretycznie wyparowac na zewnatrz, ale albo byl to jedynie slogan reklamowy, albo ja poce sie tak bogato, ze wilgoc nie nadaza sie ulatniac. :)))

      Usuń
    2. Chyba pocimy się na bogato, bo ja przebieram się przynajmniej raz dziennie w suche ciuchy.

      Usuń
    3. Taki to nasz zmierzly los niewiast w menopauzie.

      Usuń
    4. Fajnie macie; prac nie musicie. A ta menopauza to sie kiedys skonczy czy to juz tak do konca? Ja tylko zimno czuje a nie poty, chyba jeszcze nie mam tej menopauzy.

      Usuń
    5. U mnie to te uderzenia chyba nigdy sie nie skoncza. Przestalam brac hormony, bo jak dlugo mozna i teraz plywam kilkanascie razy na dobe w pocie wlasnym.

      Usuń
  5. Czlowieki po wodzie chodza? Skojarzenia mozna miec tylko jedne :)))
    U nas minus 13 tylko. Ocieplenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, przy minus 13°C to i po wodzie (zamarznietej) daloby sie chodzic, choc nie jestem pewna, czy nie zalamaloby sie wszystko pod ciezarem takiego tlumu. No ale w Hamburgu kanaly nie zamarzaly, jak widac na drugim zdjeciu.

      Usuń
    2. Potopili sie? Na drugim zdjeciu.

      Usuń
    3. Nieee, wedlug ZDFu chodzili po wodzie. Chrystusy jakie czycus.

      Usuń
  6. piździło u nas i zalewa nam drogę...bałam sie o moje świerki. ale od wczoraj wiosna i spokój. nie ma co bojam się lecenia w poniedziałek, jak cholera :-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, do poniedzialku powinno sie uspokoic z tymi nizami, zreszta Ty udajesz sie w przeciwnym kierunku, wiec spoko. Nie bojaj sie. Albo lepiej powiem: NIE LEKAJTA SIE.

      Usuń
    2. Przyjmuję z wdziecznoscia😘

      Usuń
    3. Fajnie masz, troche wygrzejesz sobie tylek.

      Usuń
  7. U nas wiało, owszem, ale średnio raczej i padał deszcz, szczególnie w środę. Śniegu zostały nędzne resztki. Dziś śnieg, mimo temperatury +1, lekko popaduje . Samochody i trawniki pobieliło. Zresztą u nas niemal zawsze jest zimniej, w końcu Suwałki, polski biegun zimna, niedaleko.
    Populiści się szarogęszą. Byle się dorwać do żłoba i nachapać, a potem choćby potop. Wszędzie albo oni, albo jakieś dyktatury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninka, u Was jest biegun zimna, bo Syberia niedaleko.
      U nas szarogesza sie zieloni, zapanowal prawdziwy eko terror i to wlasnie oni wydalaja z siebie populistyczne prawdy i to na razie oni chapia dla siebie tluste kaski, niewazne ze kosztem panstwa i podatnikow. Ja nigdy im nie zapomne programu wyborczego z lat 90-tych, jeszcze pod wodza Joschki Fischera, zeby wprowadzic legalny seks od 12 roku zycia, z czego potem sie wycofali, ale powiedziane bylo. Jedna z ich wyzszych figur tez glosno wyrazila nadzieje, ze Niemcy (panstwo) pojda w ruine. Ale na klimacie jakos jeszcze ciagna, choc juz maja coraz mniej poparcia.

      Usuń
  8. U mnie też było wczoraj wietrznie i tak jakoś dziwnie, że idąc w stronę północną szłam pod wiatr, wracając tą samą drogą na południe też szłam pod wiatr. Berlin jest w permanentnym remoncie- gdy się jedzie przez miasto to albo remont ulicy jako takiej albo trwa jakaś budowa domu i zawsze kawał jezdni zajęty. Ale jeśli idzie o prognozy pogody - zgadza się tu prognoza z rzeczywistością w około 90% a w kwestii deszczu to bardzo często w 100% nawet co do minuty. Dziś to u mnie +6 a od 13,00 do 15,00 ma solidnie padać deszcz, a potem tylko "przelotnie". Obok mnie trwa dobudowa jednego piętra i ocieplanie pięciopiętrowego budynku ale tempo prac nie zachwyca - nikomu się "robota nie pali w rękach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas leje od rana i pizdzi nadal dosc mocno, pogoda obrzydliwa i nawet Toyka zalatwiala sie w locie, zeby jak najkrocej byc na zewnatrz. Przewiewa do szpiku kosci, mimo dosc wysokiej temperatury 11°C. Ooo, wlasnie zauwazylam, ze temperatura spada, juz jest 9°C.

      Usuń
  9. Klimat i polityka to jakby lustrzane odbicie - zawieruchy i anomalie w jednym i drugim.
    Niby u mnie nie wieje ani juz nie pada ale skacze ! Dopiero mielismy -15 a wczoraj slonce i + 17. Wielu ludzi chodzilo w krotkim rekawie.
    Wcale mnie dziwi Twoje zmanipulowane zdjecie jako ze gdy oglada sie CNN a dla porownania FOX NEWS przedstawiajace to samo wydarzenie to jakby dwa zupelnie rozne. CNN jest najbardziej lewicowym i stronniczym.
    Czyli na calym swiecie propaganda pracuje wedlug tego samego wzoru.
    Ja tylko czekam co wyjdzie z wyborow ktore sie do nas zblizaja........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anomalie pogodowe sa od jakiegos czasu wszedzie, ale nie takie, jakimi strasza zieloni, na pewno nie na taka skale, jak probuje nam sie wmowic, zeby wymusic na nas ograniczenia i zakazy. Niech oni najpierw zaczna siebie ograniczac, niech pokoncza jakies szkoly i studia, zanim dorwa sie do polityki i zaczna ludziom zycie utrudniac.
      Z tego, co widze i slysze od politycznych ekspertow, to Trump ma raczej wygrana w kieszeni. Europa zas powoli zmierza na prawo i partie prawicowe ciesza sie coraz wiekszym poparciem. Wszyscy maja dosc obecnej polityki. Ja tez juz nie polegam wylacznie na wiadomosciach stacji panstwowych, wielu niepublikowanych rzeczy dowiaduje sie ze stron in ternetowych. I nie, zebym tym stronom slepo wierzyla, ja przede wszystkim mam wlaczone myslenie.

      Usuń
  10. Wszystkie tuby są kłamliwe i wredne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko o prawicowych mowi sie zle, te lewicowe sa poprawne politycznie, wiec nie wypada.

      Usuń
  11. Aniu, tak prawdę mówiąc, to nie masz też żadnej pewności, że zdjęcia tłumu z internetu nie są sfotoszopowane... Teraz to naprawdę trzeba być ostrożnym przy przyjmowaniu jakiejkolwiek informacji jako prawdziwej. Kłamią wszyscy. Towarem nie jest prawda, tylko zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat ZDF i inne regionalne stacje telewizji niemieckiej, szczegolnie WDR, wslawily sie niejednokrotnie manipulacjami, wiec nie zdziwilabym sie, gdyby robili to nadal.

      Usuń
  12. U nas, niezależnie od prognoz, stale wiszą ołowiane chmury i jest buro. Tylko dzisiaj był prawdziwie wiosenny, ciepły i słoneczny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to u nas pada prawie bez przerwy od pażdziernika, co bardzo psuje retorykę zielonych straszących suszą i wysychaniem wód gruntowych. U nas powodzie.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...