09 grudnia 2021

Ale jaja!

 Wszem i wobec oglaszam, ze sluzby wszelkie, polskie i niemieckie, KGB, Interpol, Herbapol, a nawet Mossad, bo dlaczego nie - otoz wszystkie zainteresowane mna sluzby bedo teraz mnie miec jak na dloni po wszczepieniu mi trzeciego juz czipa lokalizacyjnego, a oprocz tego mam w telefonie ten slynny QR-code, wiec dodatkowo bede swiecic na ich interaktywnych mapach. Bylabym mniej widoczna bez tego kodu, ale co sie bede rozdrabniac i nosic ze soba jakies papióry na dowod wprowadzenia mi do organizmu tych martwych plodow diabla i czipow lokalizujacych, ulatwilam wiec sluzbom i sama wlasnorecznie wprowadzilam sobie te kody do smartfona. Bo przeciez nikt dotad nie mial moich danych, smartfon bralam anonimowo, na fb tez nie podalam zadnych swoich danych, w urzedach nikt mnie nie zna, a do fabryki latam pod pseudonimem. Dopiero ta nieszczesna szczepionka i kod w telefonie uczynily mnie widoczna. I o to chodzilo przeciez!!!
No dobra, teraz na pewno zachoruje i umre, bo przeciez nie umieraja nieszczepieni, a wlasnie ci po trzech prezentach od Gatesa, ktory postanowil zdepopulowac ziemie. Testamet juz napisalam, wydalam dyspozycje w sprawie czesci zamiennych, bo dlaczego tylko mnie majo sledzic, niech sledzo tych, ktorzy dzieki mnie przezyja. Teraz czekam na NOPa.
A czekajac podczytywalam sobie rozne ciekawostki, i tak:
Do Gloucestershire Royal Hospital w Anglii przybyl pewien kolekcjoner broni, ktory chcial przy okazji dogodzic sobie i zamiast dilda wsadzil w tylek pocisk armatni o wymiarach 6x17 cm, a pozniej mial trudnosci z jego wyjeciem. Lekarze, zamiast faceta ratowac, wezwali saperow, ktorzy wprawdzie bardziej znaja sie na pociskach, za to nie bardzo na anatomii. Zabezpieczyli wiec tylko izbe przyjec, ale niepotrzebnie, bo pocisk byl nieuzbrojony. 
Taka jedna diva, ktora zawsze robi niezwykle cierpietnicze miny, kiedy wyciaga wysokie CE, a ktora ostatnio mniej zajmuje sie spiewaniem na korzysc kampanii antyszczepionkowej i jakimis popapranymi kosmicznymi kontaktami - wystapila! Nie zeby zaprosil ja ktos znaczacy, ale kurwizja dala zarobic, wiec najpierw zawyla, a potem sie rozszlochala publicznie i skwitowala, ze nikt niczego nie rozumie. Wie ktos moze, o co jej w ogole chodzilo? Za malo zaplacili? Za bardzo skrytykowali?  Qrde, kto tam trafi za sfrustrowana diva... Edzia skompromitowala sie nie tylko artystycznie, ale rowniez wizerunkowo.
Niestety byly tez smutne wiesci, odszedl kawalek mojego dziecinstwa, byly dyrektor wroclawskiego ZOO, Antoni Gucwinski. Niewazne dla mnie, ze cos mu zarzucano, w polskiej rzeczywistosci nie musi to nic znaczyc, tam uzywa sie wszystkich srodkow, zeby zgnoic czlowieka. 
Polacy pracujacy w Niemczech zaploneli swietym oburzeniem, bo szkopy im wolnosc odbierajo, kaza sie testowac, nosic maski albo jeszcze gorzej - szczepic, a oni wolny katolicki narod wybrany, matcebosce powierzony, wiec jak tak mozna! Przypominam, nie ma obowiazku tu pracowac, niech wracaja do swojej polskiej wolnosci i dowolnosci, nikt ich tu sila nie trzyma. Chca tu byc, morda w kubel i stosowac sie do wytycznych!

28 komentarzy:

  1. Dobrze piszesz, niezle ten trzeci czip laduje energia, az nie moge doczekac sie mojego, zadnego oslabienie nie widze, a przeciwnie sil nabralas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabralam, ale noc byla do dupy, organizm walczy z cialem obcym, zaraz wracam do lozka, bo nienajlepiej sie czuje. Tak podobno bywa przy tych "krzyzowych" szczepionkach, ale za to sa najbardziej skuteczne, trzeba sie wiec przemeczyc, jesli ma byc lepiej.

      Usuń
    2. Tak, tak, koniecznie odpoczynek w lozku, tak zalecaja, zadnych robot.

      Usuń
  2. Antoni Gucwinski i jego żona to także część mojego dzieciństwa. Każdego odcinka wyczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, Ania, dzieli nas pokolenie, a oni potrafili nam obydwu umilac dziecinstwo opowiadaniem o zwierzetach. Oczywiscie jako dorosla nadal ogladalam z kamera wsrod zwierzat.

      Usuń
  3. Leż i odpoczywaj. Nie dawaj sie nopom. 😘 Ja trzecią dwkę za miesiąc takie wytyczne od mojego sympatycznego lekarza, bo teraz miałam przeciww grypie, więc żeby nie było z dużo na raz. Średna wnuczka zakończyła kwarantannę, za to najstarsza od wczoraj. Kiedy, to się skończy???
    Przykro mi, że Gucwiński odszedł, bo to było też moje dzieciństwo i ciekawe historie o zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja corka nadal na kwarantannie, juz trzeci tydzien, pierwszy byl, bo w przedszkolu zaistnial przypadek covida, drugi, bo ona i Gapcio byli pozytywni, a trzeci, bo nadal sa pozytywni. Konca nie widac. Wyobraz sobie trzy tygodnie zamkniecia w domu z bardzo zywymi dziecmi, bez mozliwosci wyhasania sie na placu zabaw.

      Usuń
  4. Az sie dziwie, ze Ci nie przyszyli do glowy malej choragiewki rozpoznawczej na czubku glowy na malym dragu, same chipy to jakos malo, kod troche to ratuje, ale malo ;)

    Gucwinscy leczyli naszego jednego psa i popsuli go. Ale programy ogladalismy wszyscy. Do Zouologu sie chodzilo od nas z domu na piechote.

    Wspolczuje Twojej Coreczce z zywa para lobuziakow, nasz Synus wlasnie to ma od poniedzielku (Krasnal Starszy (o 5 minut) mial dzis isc na mala operacyjke na ucho, w poniedzialek byla krew i test na covida. W tym samym momencie przyszla wiadomosc z przedszkola, ze ktos w piatek byl pozytywny, wczoraj Krasnal Mlodszy (o 5 minut) okazal sie pozytywne. Wiec oni juz siedza w zamknieciu od soboty w sumie i zobaczymy, kiedy drugi Krasnal bedzie pozytywny. Do przedszkola do nowego roku juz nie wroca... Synus juz planuje zajecia dla nich (on powinien byc nauczycielem malych dzieci, jak bum cyk cyk!), do zerowki ida we wrzesniu, litery rozpoznaja, podpisza sie koslawo, ale nie umieja w zasadzie czytac, tylko takie ad hoc, wiec wezmie sie za nich z czytaniem, bo nie znam dziecka, ktore nie chcialoby umiec czytac!

    P.S. Takich od pociskow armatnich to troche bywa, bywa.... o jednym slyszalam, ze uzyl...zarowki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz choragiewki! I bez tego jestem widoczna jak na dloni oraz swiece swiatlem wiekuistym w kolorze oczojebnego rozu, ze widac mnie z kosmosu. Po co wiec jeszcze dodatkowo jakies choragiewki?
      Wspolczuje corce, bo nie mozna jej odciazyc w opiece nad dziecmi, musi z tym zmagac sie sama. Dobrze, ze ona ma zawsze duzy zapas jedzenia w lodowce i zamrazarce, ktos jej tylko pieczywo donosi i wiesza na drzwiach.
      Ale za to napiekli ciastek dla armii wojska.

      Usuń
  5. Już myślałam, że pomyliłaś BN z Wielkanocą. Czyli masz w sobie potencjał informacyjny dla tych. którzy chcą kontrolować ludzkość:):):) A tak po prawdzie, to jak ktoś chce kontrolować ludzkość to pewnie już to robi i niepotrzebne mu do tego szczepionki.
    Gucwińscy zrobili kawał dobrej roboty- dla ZOO wrocławskiego i dla edukacji przyrodniczej. A te wszystkie oskarżenia to były o kand d..y trzasnąć.
    Wracaj do formy. Otrząśniesz się i będziesz miała na jakiś (ha, ha, ha śmieją się antyszczepionkowcy- na jakiś ) czas spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja odpowiedz na zarzut, ze te QR-kody bardzo ulatwiaja inwigilacje, jakby samo posiadanie smartfona i wszystkie dane osobiste, ktore trzeba wszedzie udostepniac, nie wystarczaly. Jak chca inwigilowac, to naprawde nie potrzebuja dodatkowo ludzi szczepic, maja i bez tego wystarczajace mozliwosci.
      Nazarlam sie Paracetamolu, wiec czuje sie nieco lepiej, ale noc byla nieciekawa i ranek jak po wielkim piciu, leb mi trzaskal i chcial peknac, a reka byla jak nie moja.

      Usuń
  6. Tez Gucwinski byl czescia mojego dziecinstwa. Coraz pusciej sie wokól robi...

    Nie daj sie NOP-om *.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche mnie te nopy meczyly, ale juz jest lepiej po paracetamolu.
      Coraz wiecej tych najlepszych odchodzi, zostaje chlam i kicz.

      Usuń
  7. Też się dałam zaczipowac po raz trzeci. Jakiś tydzień temu, bo ciągle coś mi wypadało i przekladalam trzy razy;)) Po tym czipie żadnych niemiłych doznań nie miałam, więc albo organizm się przyzwyczail, albo mi wstrzykneli wodę;)) Ktoś tu pisał, że w Hameryce co którejś osobie sol fizjologiczną wstrzykują;)) Też mam QR code w telefonie, nie czuję się zagrożona, nie mam nic do ukrycia;)) Trzymaj się, jutro będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz jest troche lepiej.
      A sol fizjologiczna wszczepiala antyszczepionkowa pielegniarka w Niemczech, zalatwila tak ponad 10 tysiecy osob, na szczescie odnaleziono wszystkie i zaszczepiono porzadnie. Powiedz, co taka idiotka ma w glowie, jak nie chce, to niech sie nie szczepi, ale po co krzywdzi tylu ludzi, ktorzy maja inne spojrzenie na to zagadnienie.

      Usuń
    2. Mysle,ze to psychopatka byla,ta pielegniarka znaczy. Być moze juz wczesniej zamiast podac pacjentowi jakiś lek ratujący życie - podała wodę.Pielegniarki mają dość dużą samodzielność,przecież lekarz nie chodzi i nie sprawdza.Chyba,ze strach przed szczepieniami się jej rzucił na mózg,tak jak wielu innym ludziom..

      Usuń
    3. Raczej to drugie, bo wczesniej niczym nie podpadla przez caly czas swojej kariery pielegniarskiej. Pewnie poczula misje ratowania swiata i ludzi przed szkodliwymi szczepionkami z nanorobotami czy czym tam jeszcze w swej zawartosci ;)

      Usuń
  8. Odchodzą najbardziej wartościowi ludzie. Smutno...
    Dobrze, że jesteś już po trzeciej dawce /ja też/- zawsze trochę bezpieczniej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to jeszcze dodatkowa korzysc, ze nie trzeba sie wciaz testowac po trzech dawkach, dwie nie chronia w kazdym przypadku.

      Usuń
  9. Teraz będziesz mogła z domu zamawiać dania z menu w restauracji bez dzwonienia. Pomyślisz co chcesz, czip prześle informację i gdy usiądziesz do stolika, to Ci od razu podadzą kalafiorową :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo jest korzysci "mania" nanorobotow w sobie, rozne rzeczy przychodza latwiej, jesli nie automatycznie.

      Usuń
  10. Jesteś "wybuchowa". Nie w złym kontekście. Po prostu tyle służb Cie już podsłuchuje, że to ciężko ogarnąć.

    Mnie śledzą kosmici, iluminaci i dinozaury.

    pzdr
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych dinozaurow to szczerze Ci zazdroszcze, mnie nie chca inwigilowac. A wybuchac zaczne po 10 doszczepie.

      Usuń
  11. mam nadzieje, że czujesz sie dobrze?? żadnych objawów ? ja oczywiście nie mam czasu aktualnie...kurka wodna. Mówisz o słynnym koncercie za który po 100 tysi dostali ci artyściichmać skurwieni z edką foliowcem na czele. mam nadzieje, że ją hejt zeżre żywcem...i jak to ją taką niezaszczepioną na scenę do ludzi wypuścili ??? skandal a ona taka anty na tej rządowej scenie wystąpiła?? noooo mamona nie capi, widocznie. staram się być niedoinformowana, bo przecież to moje pieniądze!!! CI TAM NA GRANICY TROCHĘ DUPĘ NADSTAWIAJĄ, MARZNĄ, chorują, w jakichś kontenerach śpią? I NA PEWNO IM POMOŻE TAKA IMPREZA, i świadomość, że "artyści" w chuj kasy dostali ...no ale przecież wyznawcy muszą zwierać szeregi, pełen kompletny rzyg !!!na ten okurwiały ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edzia juz nie ma takiego wziecia jak kiedys, wiec lapie sie wszystkiego, a ze poziomem dorownuje pisowi i Pietrzakowi, to z nimi spiewa robiac dziwne miny.
      Nooo, jestes w mylnym bledzie co do skutkow onej imprezy, bo juz jakis oficer SG wypowiadal sie w kurwizji, ze po tym koncercie jest bardziej zmotywowany i widzi sens swojej pracy (sens wyrzucania ludzi na mroz i dzielenia rodzin?), no a skoro mowi, to tak jest, no!

      Usuń
    2. pewna jestem, ze mu zapłacili za te partyjne pierdolenia.

      Usuń
    3. Eee, moze jest tylko zwolennikiem i tak z dobrego serca pierniczy. :)))

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...