11 maja 2023

Peron im odjechal

 Wsrod przedstawicieli pewnej partii i jej satelitow, samych majacych prawie zerowe poparcie, wiec nadajacych sie jedynie do bezwazelinowego wlazidupstwa pewnemu obywatelowi, co usta slodsze ma od malin i jest genialnym strategiem, zauwazylam niepokojace zjawisko coraz czestszego mowienia od rzeczy. Sam ich guru juz od dawna pierniczy takie absurdy, ze czlowiek lapie sie za glowe i to nie dlatego, ze dementny staruch nie bardzo wie, gdzie w danej chwili przemawia, ale ze 30% pólmózgów z Polski lyka wszystko jako prawde objawiona, klaszcze dziadowi i pisze mu dziekczynne laurki, bo im "dal". Nie zauwaza tylko drobnego szczegolu, ze najpierw im wiecej zabral niz dal pozniej, ale czego wymagac od grupy spoleczenstwa, ktorych jedyna lektura sa ksiezeczki do nabozenstwa.
 Tenze geniusz walczy ostatnio z, jak to nazywa, seksualizacja dzieci. Mnie zastanawia, co on tak naprawde rozumie pod tym slowem. Czyzby chcial otoczyc wieksza opieka dzieci majace bezposredni kontakt z klechami? Eee, chyba nie. Moze wiec zakaze spowiedzi w wieku 8-9 lat, ktora dla dziecka nie bylaby moze taka trauma, gdyby spowiednicy nie drazyli o dzieciece grzeszki z podtekstami? Nie? To moze chodzi o uswiadamianie dzieciom, co to jest "zly dotyk", zeby umialy sie obronic w razie ataku pedofila? To na pewno nie, przeciez kler by do tego nie dopuscil. Tu kryje sie zwykle uswiadamianie seksualne dzieci, ktorych przed zdrowa ciekawoscia nie powstrzymaja partyjno-koscielne przepisy.
 Najlepsze jednak wybzdzila z siebie ta oblesna arogancka i nienazarta Krycha. W swieto konstytucji otoz na swoim profilu napisala co nastepuje: Kobiety wspolczesnie broniace w Trybunale Konstytucyjnym Polski i polskiej Konstytucji to mialyby byc ona i ta kuchta Kaczynskiego. Ze smiechu o malo nie zeszlam na kolke, do dzisiaj mam zakwasy miesni brzusznych. To cos jakby Zero zapewnial, ze jest uczciwy i sprawiedliwy.
 Nastepny, ktoremu peron odjezdza sprzed nosa, to wlasnie wyzej wymieniony. Ostatnio biedak naraza sie na utrate jaj, choc i tak pieje, jakby byl kastratem, bo zaczal nosic w majtkach pizdolecik. Przed kim chce sie bronic, kogo sie tak boi? Jego szalenstwo zaczelo sie na razie od zmiany nazwy partyjki, no niech tam, choc i tak nie osiagnie progu wyborczego i pozostanie jej kontynuowanie wlazidupstwa, choc oczywiscie Zero mialby bardziej ambitne zamiary. 
 Ubiegly tydzien zrobil mi jednak pewien dzban, na ktorego zawsze moge liczyc, kiedy chcialabym sie posmiac. Dzban o wiele mowiacym imieniu Janusz i dosc popularnym w Polsce nazwisku, a ktoremu widocznie zaszkodzila nadmierna poboznosc lub razem z brodawka wycieto mu komorki mozgowe, upublicznil swoje przenikliwe do bolu przemyslenia, choc w jego przypadku myslenie to czynnosc raczej nieznana i nie odpowiadajaca mozliwosciom. Otoz jego zdaniem NATO jest niepotrzebne, bo przed Putinem Polske obronilby "polski zolnierz wierzacy w boga", a jedynym gwarantem polskiego bezpieczenstwa mialby byc rzad pisu. Na koniec wspomnial, ze jest Polakiem, a nie jakims Europejczykiem. 😂
 Niejaki doktor Jaki wyskamlal swoj negatywny stosunek do telewizji TVN: Krytykuja nas bez naszego udzialu. To niby jak maja krytykowac? Z udzialem i pisemnym zezwoleniem? Ale czegóz wymagac od takiego Jakiego.
 Te prawicowe dzbany kiedys mnie wykoncza, ale bedzie to naprawde piekna smierc. Smierc ze smiechu, to prawie jak smierc podczas orgazmu.

28 komentarzy:

  1. Nie no nie moge, jak Ty umiesz mnie rozbawic, masz taki talent w pisaniu, emocje, slownictwo, taka swobota pisania jest najlepsza, lecisz jak burza pelna blyskawic i grzmotow, no uwielbiam.
    Ja nawet na poczatku tak do czwartej linijki myslam ze piszesz o innym staruchu z duzego swiata, bo tez “pierniczy bzdury”, ale zaraz dodalas ze przemawia w Polsce. Dla mnie nawet niewazne ze to o Polsce, bo pasuje do innych tez. Nie wiem dlaczego tak malo interesuje sie polskimi politykami, a moze wiem, no i nie musze iinteresowac sie, grunt ze mam duzo zabawy czytajac, a smiech to zdrowie, wcale nie wierze ze mozna umrzec ze smiechu, wole myslec ze odwrotnie polepszy sie moj stan zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terenia, to nie ja Cie rozbawiam, bo gdyby nie zachowania pisu z przyleglosciami, naprawde nie byloby o czym pisac. I to wszystko byloby nieslychanie smieszne, gdyby nie zagrazalo Polsce. Oni juz doprowadzili kraj do ruiny, juz zadarli praktycznie z calym swiatem (no moze tylko Putinu na razie robia dobrze), chca wyprowadzic Polske z unii i NATO, chca wladzy absolutnej. I to juz nie jest zabawne.

      Usuń
    2. Nie nie, Ty bo piszesz z talentem, gole fakty i zachowania polskich politykow nie ruszaja mnie. Tak, moze Polske doprowadzaja do ruiny, wiec niech sobie Polacy z tym radza, beda mieli tak jak sobie wybiora, sila w narodzie, a jak wiekszosc bedzie glosowac na tych samych to przeciez tak bedzie sprawiedliwie. A dla mnie w swiecie Polska polityka nie ma takiego znaczenia zeby plakala.

      Usuń
    3. Ja tez juz na pewno tam nie wroce, wiec patrze sobie na wszystko z dystansu i zastanawiam, jak bardzo zglupial i schamial ten narod, a wszystko za sprawa kosciola i drobnych zasilkow.
      No i gdyby nie polscy politycy, to nie mialabym o czym pisac :)))

      Usuń
  2. Paragraf o peronie odjezdzajacym jest cudowny, bo ja chyba wiem kto ma ten glosik piejacy i pistolecik w majtkach. Tak, takie odnosze wrazenie ze to bojda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piejacy glosik ma facet, ktory razem z matka przesladuje do dzisiaj lekarza leczacego jego ojca. Tatusiowi nie dalo sie pomoc, wiec bydle msci sie na calej sluzbie zdrowia. I bylby rownie smieszny, gdyby nie byl grozny, majac tak szerokie mozliwosci szkodzenia ludziom.

      Usuń
    2. A jak jest taki to niech mu ten pistolecik w majtkach odpali. Juz kiedys bawili sie granatami.

      Usuń
    3. Caly czas nie trace nadziei, ze mu ta pukawka cos odstrzeli.

      Usuń
  3. A co będzie jeżeli opozycja przegra wybory? Przegra z partią, której wszystkie atuty wiszą na dementnym staruchu? Komu wtedy peron odjedzie?
    Pogarda dla przeciwników nie jest raczej wskazana. Nie warto też lekceważyć przeciwnika, bo lekceważenie przeciwnika jest przeważnie główną przyczyną klęski. Potem pozostaje tylko wstyd i frustracja, że przegrało się z byle kim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest oczywiscie mozliwy scenariusz, ze opozycja przegra, ale mozliwy jedynie wowczas, kiedy ta banda nieukow, zlodziei i oszustow sfalszuje wybory lub uzyje jakiegos innego fortelu, zeby sie nie odbyly. I wtedy nie bedzie to kleska, po ktorej trzeba bedzie sie wstydzic czegokolwiek. Nie zapominaj, ze oni w tej chwili maja wladze, maja policje i wojsko, a dodatkowo oblozyli sie WOTami czy tam innym przykoscielnym szajsem typu woje maryji czy zolnierze archaniola, moga wiec probowac wszystkich przekretow, zdajac sobie sprawe, ze przegrane wybory znacza dla nich wiezienie.

      Usuń
    2. Coś mi się wydaje, że im mniejsza wiara w zwycięstwo wyborcze tym większa wiara w możliwość sfałszowania wyborów.

      Usuń
    3. To nie jest kwestia wiary, Wy wierzycie w cuda, ja opieram swoje opinie na faktach. Przy wyborach prezydenckich tez byly manipulacje, a poza tym sondaze rowniez notuja spadek poparcia dla pisu. Nawet do bylych wyborcow pisu dociera powoli prawda, jak bardzo zrujnowali gospodarke i jak wiele nakradli.

      Usuń
    4. W każdej bańce mówią co innego. Takiego rozrzutu nawet ruska katiusza nie miała. No cóż, trzeba poczekać, wszystko wyjdzie w praniu...

      Usuń
    5. A ja moge sie przygladac z dystansu, bo mnie to juz zupelnie nie dotyczy, nie mam nawet polskiego obywatelstwa i z pewnoscia nie poniose zadnych konsekwencji zlych wyborow. Ale co sie posmieje, to moje.

      Usuń
  4. Niestety ten śmiech jest przez łzy. I są to łzy goryczy, że niestety społeczeństwo mego kraju rodzinnego nie dorosło do prawdziwej samorządności i błądzi niczym dziecko w gęstej mgle i wierzy przeróżnym oszołomom. Nie da się ukryć, że niestety nie mam na to najmniejszego wpływu.Ale mimo tego , jak zawsze wezmę udział w wyborach , bo to mój obowiązek. I na pewno nie oddam głosu na tych "zbawców narodu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie juz wlasciwie zwisa, co oni tam sobie w ten Polsce naszykuja, skoro dla odpadow z panskiego stolu pozwolili rzadzic soba dyletantom, kryminalistom skazanym prawomocnymi wyrokami, zlodziejom na niespotykana dotad skale. Nawet gdybym mogla jeszcze glosowac, nie pofatygowalabym sie, bo coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze ten narod w pelni zasluguje na to, co ich spotyka, nie uczy sie na bledach, lekcewazy demokracje, nie docenia unii. Ja nie mam juz nawet obywatelstwa polskiego, powinnam wiec miec wszystko z tylu, bo na pewno juz tam nigdy nie wroce.

      Usuń
    2. Ja jeszcze mam to polskie obywatelstwo ale nie sądzę bym tam wróciła -nie mam do kogo po prostu.

      Usuń
    3. Ja tez nie mam do kogo, cala rodzina tutaj.

      Usuń
  5. Nie mam chęci nic pisać na polityczne tematy.

    Chyba wydano nawet (tak jak wszystko z tego co napisał Arthur Conan Doyle o Sherlocku) większą część powieści Agaty Christie. Książka ma jakieś niewyobrażalne wymiary i masę. Dobrze wiedzieć, że są pewne książki, muzyka, sztuka ogólnie, która będzie zachwycać jeszcze wiele lat.

    Joe Alex coś mi mówi, jak będę w nowym mieszkaniu to może w ramach poznawania tamtejszej biblioteki coś na próbę wezmę.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexa polecam serdecznie, naprawde warto go poczytac, ja wzielam z Polski kilka jego ksiazek. Zawsze serwuje czytelnikowi interesujaca intryge, no i pisze piekna polszczyzna.

      Usuń
    2. Tutaj się podpiszę - kocham Joego Alexa (czyli Macieja Słomczyńskiego)!

      Usuń
    3. Pisal sobie od niechcenia i dla kasy te kryminaly, zeby moc sie poswiecic "powaznej" pracy, ktora z kolei niespecjalnie byla dobrze platna.

      Usuń
  6. przeczytałam ten tekst wczoraj i do dziś nie mogę ochłonąć...takiego zalewu głupoty nie widziałam nikagda.
    Do Szkocji jedziemy w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coz... niektorzy sa zachwyceni tym rzadem, bo im proboszcz na niedzielnym kazaniu tak powiedzial.

      Usuń
  7. Najgorsze w tym wszystkim jest, to że wyboru nowego, staregi rządu dokonają ci, którzy dup nie ruszą z kanapy i nie pójdą do wyborów, bo im się nie chce, bo nie mają na kogo głosować. Ja już czasami nie mam sił udowadniać niektórym, że opuszczenie wyborów, to danie małpiie granatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak jest, "nie ma na kogo glosowac, wiec nie pojde na wybory" i to wcale nie jest zdanie jakichs polmozgow, to wlasnie uslyszalam od mojej kuzynki po studiach, antyklerykalki.

      Usuń

Zostaw slad, bedzie mi milo.

Maja nas za idiotow?

  Polska swietuje rocznice przystapienia do unii, no ja mysle, skoro ma same korzysci z tego przystapienia, gorzej z tym u nas, ja wolalabym...